Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Daewoo visszahívások hazánkban is

Szinte az egész Daewoo palettát érintheti a probléma Szinte már nem telhet el nap anélkül, hogy ne kapnánk hírt újabb visszahívásokról. Ezen hírek nagy része a tengerentúlról érkezik, ám most egy itthon is több autót érintő problémáról számolunk be A GM Daewoo a mai napon bejelentette, hogy visszahív egyes Lanos, Nubira, Leganza, Evanda és Tacuma

Szinte az egész Daewoo palettát érintheti a probléma

Szinte már nem telhet el nap anélkül, hogy ne kapnánk hírt újabb visszahívásokról. Ezen hírek nagy része a tengerentúlról érkezik, ám most egy itthon is több autót érintő problémáról számolunk be

A GM Daewoo a mai napon bejelentette, hogy visszahív egyes Lanos, Nubira, Leganza, Evanda és Tacuma modelleket, hogy kijavítsa a vezérműtengely helyzetérzékelőjével kapcsolatos esetleges meghibásodásokat.

Ritka esetekben előfordulhat, hogy a vezérműtengely helyzetérzékelője meghibásodik, amelynek hatására felvillanhat a motor kontroll lámpa a műszerfalon, illetve maga az érzékelő felmelegedhet vagy megolvadhat. Ez égett szaggal és/vagy szemmel is látható füsttel járhat.

A visszahívási akció a 2001. október 19. és 2003. február 10. között gyártott Lanos, Nubira, Leganza, Evanda és Tacuma modelleket érinti. Magyarországon ez összesen 262 autót jelent. Az érintett autók tulajdonosait a GM Daewoo levélben fogja megkeresni a javítással kapcsolatos egyeztetés céljából. Azokat az autótulajdonosokat, akiknek ebben az időszakban gyártott autója korábbi javítás során új vezérműtengely pozícióérzékelőt kapott a GM Daewoo kéri, hogy keressék meg a hozzájuk legközelebb eső GM Daewoo márkakereskedést javítás céljából.

A hibás vezérműtengely helyzetérzékelőt minden esetben kicserélik, valamint további elektromos biztosítót építenek be. A javítás nagyjából egy órát vesz igénybe és költségeit a GM Daewoo fedezi.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás