2009. március 16. hétfő, 02:15
Citroën C4 - Végleges
Citroën C4 – a xenonfényszórók a kormány elfordításával automatikusan követik az út vonalát A jövő tavasszal piacralépő C4-ben a kormánykerék közepe nem fordul el a karimával A Citroën bemutatta a Xsarát leváltó, a Peugeot 307 padlólemezére állított C4-es két végleges változatát. Az egyelőre három- és ötajtósként debütált újdonság jövő tavasszal érkezik a hazai kereskedőkhöz és
|  | | | Citroën C4 – a xenonfényszórók a kormány elfordításával automatikusan követik az út vonalát | | |  | | | A jövő tavasszal piacralépő C4-ben a kormánykerék közepe nem fordul el a karimával | | | | | A Citroën bemutatta a Xsarát leváltó, a Peugeot 307 padlólemezére állított C4-es két végleges változatát. Az egyelőre három- és ötajtósként debütált újdonság jövő tavasszal érkezik a hazai kereskedőkhöz és később kabriókarosszériával és kombiként is piacra lép. A beltér különlegessége, hogy a kormány közepe nem fordul a karimával, ezért a különleges formájú légzsák nagyobb védelmet adhat, mint a jelenlegiek, ráadásul így az odatett kapcsolók, például a rádióé és a sebességtartó automatikáé a korábbinál könnyebben kezelhetőek. A középkonzol tetejére, a környezethez igazodó fényerejű, átlátszó folyadékkristályos kijelző került, a gazdagabb felszerelésű változatokban pedig a kocsi orrába tett infra-érzékelők vezérlésére az ülés finom remegése figyelmeztet az út felezővonalának indexelés nélküli átlépésére. A benzines motorpaletta teljesítménye 90 és 180 lóerő közötti, a dízelek 92-138 lovasak, valamennyi erőforrás Euro4-es besorolású. |
Comments
comments