Hosszú várakozás után itt a Daewoo/Chevrolet szabadidőautó és vele a dízelmotor is
Az új Captiva
A márka amerikai, a piac európai, a benzinmotorok ausztrálok, a gyártás ázsiai. A felső szegmensben az új autó módosulata rajtol majd ősszel sportos életmódautóként, Opel Antara néven, alulról a Chevrolet támad a családi Captivával. A külalak – akárcsak a belső berendezés vagy a műszerfal – szolidan divatos, sehol egy meghökkentő elem. A terepjáró-kombi-limuzin funkciókból mind többet felmutatni hivatott SUV vagy szabadidőautó utastere legjobban az egyterűekével rokon. A teljes felszerelés egyelőre nem ismert, de annyi tudható, hogy alaptartozék az elülső és a függönylégzsákpár, a kitörésgátló és az Isofix-pontok is, ezzel szemben az oldallégzsákok már felárasak. A motorválaszték az ausztrál Holden két benzineséből és a dél-koreai gyár történetének első dízeléből áll. A kétkerékhajtásos alapváltozathoz csak az alapmotor választható, a V6-hoz pedig csupán automataváltó. Az ár is józannak számít a kategóriában, igaz, a 6,5 milliós indulóösszegért csak két hajtott kereket és öt ülést mozgat meg a 2,4-es motor.
Az enyhén lejtő tető alatt még elférnek a középmagasak a csomagtéri pótszéken. A hátfali ablaküveg külön is felnyitható
Magas autó, jól bánik a tereppel. A hűtőmaszkon vastag vízszintes viseli a csokornyakkendő-emblémát
Sok a kapcsoló a kissé tartózkodó megjelenésű középkonzolon
Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.