Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Volkswagen Caddy Maxi - Térbőség

A Caddy közel fél méterrel megnyújtott változatának csomagtere hétülésesként is tágas.

A Caddy Maxi 3 méteres tengelytávjáról és csaknem 1 m-es hátsó túlnyúlásáról ismerhető fel, ülései „moziteremszerűen”, lépcsőzetesen sorakoznak, a fejtér leghátul is elegendő, előrébb bőséges

A Caddy normál kiviteléből 2004 óta Európa-szerte közel félmillió fogyott. A Maxi hosszabbításából a tengelytáv 32 centit, a hátsó túlnyúlás 15-öt nyert, a teljes hossz így 4,9 méter. A Caddy normál hosszúságú hétüléseséhez mérten a harmadik sor lábtere 5 cm-rel lett nagyobb, így a Maxiban mindhárom sorban kényelmesen elférnek az átlagtermetű felnőttek. A hétüléses Maxi csomagtere alapesetben 62 cm hosszú és 380 literes, öt üléssel 1350, csak az elsőkkel pedig 3700 l a befogadóképessége.

Hét üléssel is tekintélyes csomagtér. A leghátsók támlái lebillenthetők, e sor kiemelésével és a középső helyek összehajtásával 3,7 köbméteres a raktér

A Caddy Maxi kínálatában a lemezelt oldalú haszonjármű mellett a személyszállítók közül a szerényebb ellátmányú Kombi alapáron öt ülést, hátul pedig kizárólag jobb oldali tolóajtót kínál, de felárért – egyebek mellett – harmadik üléssorral, bal oldali tolóajtóval, kétszárnyú, akár 70/30 arányban osztott hátsó ajtóval is kérhető. A hétüléses, kétoldali tolóajtós Life teljes belső kárpitozásával, tetőzsebeivel, gazdagabb pakolórekesz-kínálatával már-már egyterűs komfortot ajánl. A blokkolásgátló valamennyi Caddyben alapáras, a haszonjármű-kivitelek egy, a Kombik kettő, a Life-szériák pedig négy légzsákot kapnak alapáron, a vontatmánystabilizáló programmal kiegészített kitörésgátló mindhez pluszpénzes.

Az itthon február végétől rendelhető Caddy Maxinak a normál hosszúságúhoz mért feláráról lapzártánkkor még csak hozzávetőleges információk voltak, a mintegy 200 000 forintért kínált tértöbblet leginkább a hétüléses kiviteleknél lehet csábító.

Katona Mátyás

Az Autó2 újság 2008/3. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás