Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Seat Altea XL - Faros

A hosszabbított Altea elsősorban csomagterével tud az alapnál többet

A közel 19 centis hossznövekedés a hátsó túlnyúlást növeli, a felnik alapáron 16 colosak, a képen is szereplő Sport-up-kivitel 17-eseket hord
A közel 19 centis hossznövekedés a hátsó túlnyúlást növeli, a felnik alapáron 16 colosak, a képen is szereplő Sport-up-kivitel 17-eseket hord

A változatlan (2578 mm) tengelytávú és továbbra is ötüléses egyterű 18,7 centivel lett hosszabb, de még így is 4,5 m alatt maradt. A csomagtér az összesen 16 centis úton tologatható hátsó sor helyzetétől függően 517-635 liter között variálható, alaphelyzetében 133 literrel nagyobb a normál Alteáénál; a hátsó lábtér 2 centivel lehet tágasabb. A pakolóhelydömping az elülső ülések hátára tett felhajtható asztalkákkal bővült, a merev kalaptartót sínnel vezetett, egyetlen pöccintésre előrecsúszó roló váltotta fel. A poggyásztér mélyebb üregében az egyetlen mozdulattal előrebillenthető ülések jelentős lépcsőt képeznek. Az elöl McPherson-, hátul több lengőkaros, független futómű sportos, ám nem túlzottan feszes hangolása megmaradt. A nem egészen 3 fordulatos kormány rásegítése elektromechanikus, s a feláras kitörésgátló vezényletének megfelelően, vészhelyzetben a kikerülési irányban segíti, ellenkező irányban gátolja a kormányforgatást.

 

A két benzinessel (a nagyobbikkal csakis automata váltóval) és három különböző dízellel (a középsővel dupla kuplungos automatával is) kapható Altea XL a belépőváltozatot leszámítva kizárólag hatfokozatú váltókat kínál. Az Altea ötcsillagos EuroNCAP-utasvédelmét az alapáras hat légzsák s a felárért mért hátsó oldalzsákok a változatlan karosszériastruktúrával vélhetően tovább éltetik. A három (Reference, Stylance és Sport-up) szinttel már novemberben érkező XL alapáron kap légkondit, MP3 CD-rádiót, guminyomás-ellenőrző és fedélzeti információs rendszert, sebességszabályozót, elektromos ablakokat és tükröket, valamint magasságállítós vezetőülést. Az XL lapzártánkkor még ismeretlen felára vélhetően 100-200 ezer forint között marad majd az Alteához képest.

Katona M.

Képgaléria megtekintéséhez kattintson ide, vagy a kis képekre!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás