Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Seat Altea Freetrack - Úthagyó

A Seat első terepese a tavalyi családi egyterűre, az Altea XL-re épül.

Bemutató

A Freetrack egyedi lökhárítói hangsúlyos ködlámpafészkeket, méretes légbeömlőt, 17,6 fokos első és 22,9-es hátsó terepszöget adnak. Az alsó koptatóbetéteknek csak a színe fém

Tágas utasterével, 16 centin tologatható hátsó üléssorával, a hagyományos Alteákénál 40 mm-rel emeltebb hasmagasságával, sportos hangolású (elöl McPherson-, hátul egy hosszanti és három keresztlengőkaros független) futóművével az Altea Freetrack konszernöszvér. A motorparkban csakis 2,0 literes turbósok (benzines: 200 LE, dízel: 140 és 170 LE) sorjáznak, a váltók mind hatfokozatúak, a belépőváltozat front-, a többi Haldex-kuplungos összkerékhajtásos. Az alapesetben hajtott első tengelyről az elektronika (kitörésgátló) jelei alapján is hátrafuthat a nyomaték 50 százaléka.

A fényezetlen lökhárítókkal és hasonló műanyaggal óvott kerékjárati ívekkel, illetve küszöbborítással terepesített Altea Freetrack menettulajdonságai (lásd táblázatunkat), valamint belseje a márkától megszokott sportosságot mutatják. A markáns oldaltartású elülső ülések az Altea FR-ből ismerősek, a háromküllős bőrkormány karimája a fogáspontoknál egyenesre vasalt. A beltér kéttónusú, barna-fekete árnyalata passzol a terepjáráshoz, rakodóhelyből van elég, az első ajtók 1,5, az árnyékolórolóval felszerelt hátsók 1 literes palackot is képesek elnyelni.

A kora ősszel, 6,5 millió forint körüli indulóáron már nálunk is utcára gördülő Altea Freetrack alapellátmánya igen gazdag. A távnyitós központi záron, négy elektromos ablakon, elektromos kormányszervón és MP3-as CD-lejátszón kívül említést érdemelnek a 17 colos alufelnik, a kétzónás automata klíma, a tolatóradar, az eső- és lámpaszenzor, valamint az alapelemként szinte szenzációnak számító, a tetőből lehajtható, a hátsó utasoknak DVD-, laptop- és játékkonzol-csatlakoztatási lehetőséget kínáló 7”-os TFT-kijelző. A biztonsági elemek közül a szériatartozék 6 légzsákon és kitörésgátlón túl hátsó oldalzsákok vagy kanyarkövető bixenon lámpa is kérhető, a komfortot Bluetooth-kihangosító, ülésfűtés és navigáció fokozhatja.

Katona M.

Az Autó2 újság 2007/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Képgaléria

További fotók

Az Autó2 újság 2007/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás