Aktuális

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Renault Trucks újdonságok - Nincs megállás!

Tavaly a hosszú távú, idén az elosztó fuvarozásra illetve építési feladatokra szánt Renault modellek újultak meg

Premium – Midlum

Új a Midlum műszerfala, ide kerül a váltó és a kézifékkar. Új a kormány is
Új a Midlum műszerfala, ide kerül a váltó és a kézifékkar. Új a kormány is

Annyira sok az újdonság a Renault Trucks háza táján, hogy áttekinteni sem egyszerű őket. Kívül-belül megújult a Renault Midlum és Premium Distribution kabinja. A tavaly megújított Premium Route-on bemutatott formák és műszerfal köszön vissza mindkettőn, a Midlumban a váltókar és a rögzítőfék is ide került. A Midlumhoz hatféle váltó rendelhető, csakúgy, mint motorból is hatfélét választhat a vevő hozzá. Amíg az új DXi5-ös (160, 190 és 220 lóerővel) csak a Midlumhoz rendelhető, a szintén új DXi7-es (240, 280 és 320 LE) a Midlum mellett a Premium Distributionhoz is. A DXi7-es mellett a DXi11-es család tagjai (370, 410 illetve 450 lóerővel) hajthatják még a kocsit. Mindegyik SCR-es technikát kap, az Euro 4 és 5 tehát nem kérdés egyiknél sem már. A Midlum AdBlue tankjai 15-50 literesek lehetnek, a Premium Distributionnál pedig 40-125 liter térfogat közöttit választhat a vevő. Finomították az alvázat, a fékeket és a tengelyeket is, az üzemeltetési költségeket pedig csökkentették.

Lander – Kerax

Nagy reményekkel mutatták be a Premium Landert. A képen a 410 lóerős Euro 5-ös kivitel
Nagy reményekkel mutatták be a Premium Landert. A képen a 410 lóerős Euro 5-ös kivitel

A Premium új építőipari kivitelét is bemutatták – a terepes változatot Landernek hívják, fényképe a belső címlapon látható. Elsősorban azoknak a felhasználóknak ajánlják, akiknek nincs szükségük állandóan a Kerax terepjáróképességére. Ráadásul a Keraxot is felfrissítették a Renault Trucks fejlesztői. A Landerhez a DXi7-es és 11-es motor rendelhető, kézi és automatizált váltókkal, a Keraxhoz pedig a DXi11-es, viszont csak kézi kapcsolású szerkezettel. Mindegyik jármű az új kabinok és motorok mellett új alvázat, felfüggesztést és fékeket kapott – ahogy megszokhattuk. Ezek után sem fogyott el azonban a gyáriak lendülete, a Magnumhoz is hozzányúltak – kizárólag e sorozat kapja meg a 460 vagy 500 lóerős DXi13-as motort, de többek között finomították váltóját is. Ennyi újdonság láttán, nem csodálkozunk azon sem, hogy a cég bizakodóan várja a jövőt, s további expanziót tervez.

Ács Tibor

További képek

Új a Keraxot hajtó DXi11-es motor is, de maga a Kerax is megújult. A Premium Landerrel összesen közel negyvenféle építőipari kivitelt kínál már a gyárA Premium Route formája köszön vissza a Premium Distribution modellen. Háromféle kabint kínálnak hozzá s háromféle a tetőmagasság isRövid, hosszú és dupla – a Midlumhoz is háromféle kabin rendelhető
Új a Keraxot hajtó DXi11-es motor is, de maga a Kerax is megújult. A Premium Landerrel összesen közel negyvenféle építőipari kivitelt kínál már a gyár
 
A Premium Route formája köszön vissza a Premium Distribution modellen. Háromféle kabint kínálnak hozzá s háromféle a tetőmagasság is
 
Rövid, hosszú és dupla – a Midlumhoz is háromféle kabin rendelhető
    
Új a Midlum műszerfala, ide kerül a váltó és a kézifékkar. Új a kormány is  Euro 4, Euro 5. A Renault Trucks is az SCR technika mellett tette le a voksát 

A Magnumra is jutott ideje a fejlesztőknek, lecserélték a már kissé régimódi műszerfalát

Új a Midlum műszerfala, ide kerül a váltó és a kézifékkar. Új a kormány is
 
Euro 4, Euro 5. A Renault Trucks is az SCR technika mellett tette le a voksát
 
A Magnumra is jutott ideje a fejlesztőknek, lecserélték a már kissé régimódi műszerfalát

 

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás