Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Renault Maxity - Koprodukció

A Nissan tervezte, Spanyolországban gyártják, és Renault-emblémával kerül a vevőkhöz a Maxity.

Bemutató

Elsősorban a város a Maxity fő munkaterülete

Az alvázra szerelt billenthető buldogfülkés, hátsókerékhajtású, tetszés szerint felépítményezhető Maxityvel újabb kategóriában igyekszik megvetni a lábát a Renault. A 2,8–4,5 tonna össztömegű Maxity szimpla és dupla kabinnal, kétféle Euro4-es motorral, öt- vagy hatfokozatú váltóval és háromféle tengelytávval rendelhető. Háromféle lehet a differenciálművek áttétele is, a hátsó tengelyre szimpla vagy ikerkerekeket szerelhetnek. Eco-, Dynamic- és Avantage-felszereltség rendelhető, van dombsegéd, és ABS is kérhető, kitörésgátlót azonban felárért sem kínálnak. A kocsi kompaktméretei, jól átlátható fülkéje és manőverezőképessége miatt elsősorban városi áruterítésre és speciális feladatokra megfelelő, de felépítményezés után jól járhat vele egy-egy kertészet, pékség is, akár autószállító, szemétgyűjtő vagy emelőkosaras változat is rendelhető. A Maxity bemutatásával egy időben a Mas tert és a Mascottot is finomította a Renault.

A Master 2,5 literes Euro4-es motorokat kapott, az új hatfokozatú váltó mellett a külső módosítás minimális. A Mascott motorparkja a DXi3-as motor 130 és 150 lóerős változatával bővült, egy új első-hátsó tengelypár és egy váltó mellett. Ács Tibor

  
Még a műszerfal fölé és a tetőtérbe is került rakodóhely. Az A-oszlopok kapaszkodói jól jönnek beszálláskor
 
A középső ülés támlája előrehajtható, mögötte rakodóhelyek a hátfalon. Középre nem jutott fejtámla
 
Hatan ülhetnek be a duplakabinos Maxity-be. Ennek kabinja már nem dönthető előre
    

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata.

Hazai igények

A Renault Trucks Hungária itthon a Maxity bevezetését a 3,5 tonnás modellek forgalmazásával kezdi, kizárólag a 130 és 150 lóerős változatokkal. Választható felszereltség is csak kettő lesz – Eco és Dynamic –, viszont mindegyikhez alapáras a légkondicionáló.

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás