Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Renault Maxity - Koprodukció

A Nissan tervezte, Spanyolországban gyártják, és Renault-emblémával kerül a vevőkhöz a Maxity.

Bemutató

Elsősorban a város a Maxity fő munkaterülete

Az alvázra szerelt billenthető buldogfülkés, hátsókerékhajtású, tetszés szerint felépítményezhető Maxityvel újabb kategóriában igyekszik megvetni a lábát a Renault. A 2,8–4,5 tonna össztömegű Maxity szimpla és dupla kabinnal, kétféle Euro4-es motorral, öt- vagy hatfokozatú váltóval és háromféle tengelytávval rendelhető. Háromféle lehet a differenciálművek áttétele is, a hátsó tengelyre szimpla vagy ikerkerekeket szerelhetnek. Eco-, Dynamic- és Avantage-felszereltség rendelhető, van dombsegéd, és ABS is kérhető, kitörésgátlót azonban felárért sem kínálnak. A kocsi kompaktméretei, jól átlátható fülkéje és manőverezőképessége miatt elsősorban városi áruterítésre és speciális feladatokra megfelelő, de felépítményezés után jól járhat vele egy-egy kertészet, pékség is, akár autószállító, szemétgyűjtő vagy emelőkosaras változat is rendelhető. A Maxity bemutatásával egy időben a Mas tert és a Mascottot is finomította a Renault.

A Master 2,5 literes Euro4-es motorokat kapott, az új hatfokozatú váltó mellett a külső módosítás minimális. A Mascott motorparkja a DXi3-as motor 130 és 150 lóerős változatával bővült, egy új első-hátsó tengelypár és egy váltó mellett. Ács Tibor

  
Még a műszerfal fölé és a tetőtérbe is került rakodóhely. Az A-oszlopok kapaszkodói jól jönnek beszálláskor
 
A középső ülés támlája előrehajtható, mögötte rakodóhelyek a hátfalon. Középre nem jutott fejtámla
 
Hatan ülhetnek be a duplakabinos Maxity-be. Ennek kabinja már nem dönthető előre
    

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata.

Hazai igények

A Renault Trucks Hungária itthon a Maxity bevezetését a 3,5 tonnás modellek forgalmazásával kezdi, kizárólag a 130 és 150 lóerős változatokkal. Választható felszereltség is csak kettő lesz – Eco és Dynamic –, viszont mindegyikhez alapáras a légkondicionáló.

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás