Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Opel Insignia - Cseppek

A piacra jövő év elején érkező új középkategóriást leghamarabb ősszel vezethetjük, de az ülőpróbán már túl vagyunk.

Képekben

A kifutó Vectránál 22 cm-rel hosszabb Insignia egy­elő­re ki­zá­ró­lag Német­ország­ban, Rüsselsheimben ké­szül
 
Alig különbözik a négy- és ötajtós karosszéria. A kupés tetőív a középkategória tömegmodelljeinél egyelőre szokatlan
 
Az aj­tók­ra íve­lő mű­szer­fal „kö­rül­öle­lő” ér­zést kelt, az elekt­ro­hid­ra­u­li­kus rögzítőfék fel­áras
    

  
Nem csak a középkategóriás Opel neve, emblémája is friss. A villámos embléma felső ívén a márkanév olvasható
 
A cso­mag­tér a hát­só ülés­tám­lák le­haj­tá­sá­val bő­vít­he­tő, az ülő­la­pok fi­xek, de a rak­tér­pad­ló majd­nem sík
 
A kö­zép­kon­zol 7 co­los szí­nes ki­jel­ző­je a ter­vek sze­rint alap­áron jár majd, a me­nü­rend­szer ma­gya­rul is tud

 Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Az Opel Insignia műszaki adatai

 

Benzinmotorok

Dízelmotorok

 

1.6 Ecotec

1.8 Ecotec

2.0 Turbo Ecotec

2.0 Turbo Ecotec 4×4

2.8 V6 Turbo Ecotec 4×4

2.0 CDTI Ecotec

2.0 CDTI Ecotec

2.0 CDTI Ecotec

Hengerszám/szelepszám

4/16

6/24

4/16

Hengerűrtartalom [cm3]

1598

1796

1998

2792

1956

Furat x löket [mm]

79,0×81,5

80,5×88,2

86,0×80,6

89,0×74,8

83,0×90,4

Kompresszió

10,8:1

10,5:1

9,3:1

9,5:1

16,5:1

Teljesítmény [LE/kW(1/min)]

115/85 (6000)

140/103 (6300)

220/162 (5300)

260/191 (5500)

110/81 (4000)

130/96 (4000)

160/118 (4000)

Nyomaték [Nm(1/min)]

155 (4000)

175 (3800)

350 (2000-4000)

350 (1900-4500)

260 (1750-2500)

300 (1750-2500)

350 (1750-2500)

Hosszúság x szélesség x magasság [mm]

4830x1856x1498

Tengelytáv (mm)

2737

Futómű (elöl/hátul)

McPherson/négy lengőkaros független

Nyomtáv (elöl/hátul) [mm]

1585/1587

Csomagtér [l]

négyajtós: 500-1010, ötajtós: 520-1070

Fogyasztás (automata) [l/100 km]

város

10,6

10,9

12,6 (14,0)

13,0 (14,3)

16,9 (17,9)

7,6

7,6 (9,2)

7,6 (9,2)

városon kívül

5,9

6

6,7 (7,0)

7,0 (7,2)

7,4 (7,9)

4,8

4,8 (5,2)

4,8 (5,2)

vegyes

7,6

7,8

9,8 (9,6)

9,2 (9,8)

10,9 (11,6)

5,8

5,8 (6,7)

5,8 (6,7)

CO2 (automata) [g/km]

179

184

208 (225)

215 (229)

256 (276)

154

154 (177)

154 (177)

Gyorsulás (0-100 km/h) (automata) [s]

12,9

11,5

7,6 (7,8)

7,9 (8,1)

6,9 (7,1)

13,9

11,3 (11,5)

11,3 (11,5)

Végsebesség (automata) [km/h]

192

206

242 (240)

240 (237)

250 (250)

186

202 (200)

218 (215)

 Bővebben az Autó2 2008/9. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás