Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Opel Astra Sedan - Csomagpolitika

A közkedvelt alsó-középkategóriás „villámos” immár lépcsős háttal is rendelhető.

Az ötajtósnál 8,5 centivel nagyobb tengelytávon érkezik az annál 37 cm-rel hosszabb négyajtós

Sokak meglepetésére az Astra H idén az Astra Classic II sorozatot is megelőzte a hazai eladási listán. A modell tovább erősíthet a négyajtóssal, amely a korábbi sorozatot is gyártó lengyelországi Gliwicéből érkezik. Az ötajtós Astráknál 37 (!) cm-rel hosszabb lépcsőshátú a Caravan 2,7 m tengelytávú padlólemezére épül, a hátsó lábtér a puttonyoshoz hasonlóan tágas. Az 500 l-es csomagtér a 60/40 (jobb felszereltségnél 40/20/40) arányban osztott ülések ledöntésével 870 literig bővíthető. A poggyásztér legnagyobb szélessége 109 cm, hossza alaphelyzetben 90, az első üléstámlákig mérve 165 cm.

A motorpaletta szűkebb a többi Astrához képest: benzinesből 1,6 l-es (115 LE) vagy 1,8-as (140 LE) választható, a dízelkínálatban 1,3-literest (90 LE) és 1,7-est (100 LE) találunk.

A csomagtérnyílás a lépcsőshátúaktól megszokottan korlátozott, a 90 centi mély üreg szélessége a kerékdobok között is eléri az 1 métert

Az öngyújtósok alapesetben hat-, a benzinesek ötfokozatú váltót kapnak, az 1,6-os robotizált, ötgangos Easytronickal, az 1,8-as négysebességes, bolygóműves automatával szintén elérhető.

Az első McPherson- és a hátsó csatolt lengőkaros felfüggesztés az ötajtósból ismert. A Sedánhoz négy légzsák, blokkolásgátló, négy irányban szabályozható kormány, magasságállítós vezetőülés, központi zár és első elektromos ablakemelő jár alapáron. Az opciós lista gazdag, de az ötajtóshoz kapható kulcs nélküli indítás és tolatóradar nem rendelhető. A négyajtós Astra az azonos kivitelű ötajtósnál 100 000 forinttal drágábban már a hazai kereskedőknél is előjegyezethető, a legolcsóbb 1,6-os ára 4 056 000 Ft.

katona

Az Autó2 újság 2007/10. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás