Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Bemutató: Mercedes-Benz C-osztály T-modell - Magasabb C

Az új C-osztály kombija decemberre már a kereskedésekben.

A tengelytáv megegyezik a négyajtóséval, a csomagtér padlója a hátsó ülésekig több mint egy méter hosszú, a szélesség a kerékdobok között 950 mm. A tetősínek alapárasak

A limuzinnál 1,5 cm-rel hoszszabb és ugyanennyivel magasabb kombi poggyásztere (485 l) 10 literrel nagyobb a limuzinénál. Tetőig pakolva 690, a hátsó támlákat előrebillentve 1500 l-t kapunk. A 180 cm-nél magasabbra emelkedő raktérajtót pluszpénzért elektromotor is mozgathatja, a raktérbe sínen tologatható rögzítőszemek kérhetők. A kombi terhelhetősége 605 kg, kitörésgátlója vontatmánystabilizálóként is funkcionál, a szintszabályozós hátsó futómű feláras.

A műszaki alapok a négyajtósból valók. A váltók az alapáron hétfokozatú automatával kínált 350-es kivételével mind hatsebességes kézik. Automata váltó mindegyik motorhoz társítható, a négyhengereseké öt-, a V6-osoké hétfokozatú. Az elöl McPherson-, hátul független, több lengőkaros futóművek lengéscsillapítói változó karakterisztikájúak, felárért gombnyomásra hangolhatók sportosabbra. Ezzel együtt jár a hasmagasság 15 mm-es csökkentése, s a váltó-, a gázpedál-, a kormány- és motorkarakterisztika élesebbre

A hátsó üléseknek csupán a támlája hajtható előre, ám azok csaknem a raktér padlóvonalába fekszenek

hangolása is.

A biztonsági arzenál a vezető térdvédőjével együtt hét légzsákot, kitörésgátlót, Pre-Safe, balesetre felkészítő elektronikát és aktív első fejtámlákat is kínál alapáron. A kényelmi listán a kétzónás klíma és az ablakok, tükrök elektromos mozgatása is felármentes. Opcióként a kulcs nélküli indítástól a hangvezérléses infotainmenten keresztül az integrált hátsó gyerekülésekig szinte minden elérhető.                    

Katona M.

Az Autó2 újság 2007/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás