A Mazda új formákkal kísérletezik. A korábbi klasszikus vonulatot iránymutatókkal váltja fel.
Képekben
A lemezbordázatba vasalt redőzet a szél fövenyen hagyott nyomát idézi, az arany szín a homokot a naplementében. 4420 mm-ével igazi alsó-középosztályos, 15 mm-rel hosszabb, 135-tel szélesebb (1890 mm) és 95-tel magasabb (1560 mm), mint a Mazda3
Különleges hátrész, a minden irányban, szinte a repedéseken is végigfutó fények a mozgást fejezik ki
Az ajtó 30 fokban nyílik, 45-ben emelkedik
Belül is a szélfodrozta homokot stilizálják a felületek, a középpulton az érintéses kapcsolók helyét sárga jelek mutatják. Az üléseket elektromotorok mozgatják egy középső sínen. A hátsó ülőlap most csomagtérnövelő helyzetben az első alá van tolva. A műszerfal közepén, jobb oldalon a sebességváltó gombja
A szörf sínen mozgatható, a bal oldalon látszik, hogy a gumírozott padló tárolóhelyként is szolgál
A Hakazénak nincs második oszlopa, a hátsó, kétrészes üvegtetőrész kivehető, és a lökhárító mögötti fiókban tárolható
Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata
Mozgásban
A film megtekintéséhez Internet Explorer ajánlott!
Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata
Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.