Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Alfa Romeo 156 3.0 JTD - Visszaható

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával
A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába kerül elsőként 2005-ben, a tervek szerint 200 lóerővel.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Michelisz Norbi idén két sorozatban is versenyez

A WTCR világkupa 2019. évi bajnoka 2022-ben az elektromos...

Hangos Az Autó! – 3. rész

A 3. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Luxus a luxusban – Pappas Showroom a Matild Palace-ban

Magyarországon először nyílik Mercedes-Benz luxury showroom, a Pappas Auto...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás