Aktuális
ADAC téligumi teszt
205/55 R 16, 1.oldal ADAC Téliabroncs-teszt 2004. Téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret ContinentalW.Con TS 810 Michelin Pilot Alpin PA2 Bridgestone Blizzak LM 25 Pirelli W 210 Sottozero Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) 129-173 127-181 109-148 121-171 Sebességindex H (210 km/h-ig) H (210 km/h-ig) H (210 km/h-ig) H (210 km/h-ig) TESZTEREDMÉNYEK Száraz
205/55 R 16, 1.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret | ||||
Michelin Pilot Alpin PA2 | Bridgestone Blizzak LM 25 | Pirelli W 210 Sottozero | ||
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 129-173 | 127-181 | 109-148 | 121-171 |
Sebességindex | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 2,1 | 2,1 | 2,2 | 2,5 |
Kanyarodási tulajdonságok | 2,2 | 2,1 | 2,2 | 2,5 |
Sávváltás | 2 | 2,1 | 2,2 | 2,5 |
Nedves | 2,6 | 2,7 | 2,5 | 2,9 |
Fékezés – ABS | 2 | 2,4 | 2,4 | 2,5 |
Aquaplaning hosszirányú | 3 | 2,7 | 2,5 | 3 |
Aquaplaning keresztirányú | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 3 |
Irányíthatóság | 2,6 | 2,9 | 2,4 | 2,9 |
Oldalvezetés | 3,3 | 3,3 | 3,5 | 3,5 |
Hó | 1,3 | 1,7 | 1,7 | 1,5 |
Fékezés – ABS | 1,1 | 1,2 | 1,5 | 1,5 |
Elindulás | 1,3 | 1,7 | 1,7 | 1 |
Trakció/oldalvezetés | 1,5 | 2 | 1,7 | 1,7 |
Jég | 2,5 | 2,8 | 2,5 | 3 |
Fékezés – ABS | 2,3 | 2,6 | 2,3 | 2,6 |
Trakció | 2,5 | 2,7 | 2,5 | 3,5 |
Oldalvezetés | 2,7 | 3 | 2,7 | 3 |
Komfort | 2,2 | 2,4 | 2 | 2,4 |
Rugózás | 2 | 1,9 | 1,8 | 1,9 |
Belső zaj | 2,4 | 2,8 | 2,1 | 2,9 |
Külső zaj | 2,2 | 2,5 | 2,4 | 3,2 |
Gördülési ellenállás | 2,3 | 1,5 | 3,3 | 2,3 |
Kopás | 1,3 | 1 | 1,7 | 1,5 |
ADAC-AJÁNLÁS | Különösen ajánlott | Különösen ajánlott | Különösen ajánlott | Különösen ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | Igen kiegyensúlyozott, abroncs, a legjobb értékekkel havas, jeges és száraz útfelületen, csekély kopás | Igen kiegyensúlyozott abroncs, a legjobb értékekkel száraz útfelületen és a kopás tekintetében, üzemanyag-takarékos gördülési ellenállás | Igen kiegyensúlyozott, kényelmes abroncs, a legjobb értékkel jeges úton, különösen jó száraz, de jó nedves útfelületen is | Igen kiegyensúlyozott téli abroncs, jó havon, csekély kopás |
Gyengeségek: | Magas gördülési ellenállás | Viszonylag gyenge jégen, erős külső zaj |
205/55 R 16, 2.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret | ||||
Uniroyal MS Plus 55 | Maloya Cresta 220 | Dunlop SP W.sp. M3 DSST | Dunlop SP W.sport M3 | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 106-144 | 77-95 | 139-195 | 109-163 |
Sebességindex | H (210 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 2,2 | 2,6 | 2,7 | 2,5 |
Kanyarodási tulajdonságok | 2,2 | 2,6 | 2,6 | 2,5 |
Sávváltás | 2,2 | 2,6 | 2,8 | 2,5 |
Nedves | 2,8 | 2,4 | 2,5 | 2,6 |
Fékezés – ABS | 2,7 | 2,1 | 2,8 | 2,7 |
Aquaplaning hosszirányú | 2,7 | 2,7 | 1,3 | 1,7 |
Aquaplaning keresztirányú | 3 | 2,7 | 1,5 | 2,3 |
Irányíthatóság | 2,7 | 2,2 | 3 | 3 |
Oldalvezetés | 3,5 | 2,5 | 4 | 3,7 |
Hó | 1,7, | 1,8 | 1,4 | 1,8 |
Fékezés – ABS | 1,5 | 1,7 | 1,2 | 1,5 |
Elindulás | 1,3 | 2 | 1,3 | 1,7 |
Trakció/oldalvezetés | 2 | 1,7 | 1,6 | 2 |
Jég | 2,9 | 2,8 | 2,7 | 2,9 |
Fékezés – ABS | 2,7 | 2,6 | 2,4 | 2,7 |
Trakció | 2,7 | 3 | 3 | 2,5 |
Oldalvezetés | 3,3 | 3 | 2,7 | 3,5 |
Komfort | 2,2 | 2,1 | 2,4 | 2,1 |
Rugózás | 1,9 | 1,7 | 2,2 | 1,8 |
Belső zaj | 2,4 | 2,4 | 2,5 | 2,4 |
Külső zaj | 2,4 | 2,6 | 2,1 | 2,5 |
Gördülési ellenállás | 2,5 | 2,3 | 3 | 2,5 |
Kopás | 2,5 | 1,7 | 1,7 | 1,7 |
ADAC-AJÁNLÁS | Különösen ajánlott | Ajánlott | Ajánlott | Ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | Igen kiegyensúlyozott, abroncs, különösen jó száraz útfelületen | Kiegyensúlyozott téli abroncs, különösen jó nedves útfelületen | Defekttűrő Runflat abroncs, különösen jó havon, de jó nedves útfelületen is | Kiegyensúlyo-zott, abroncs, kifejezett erősségek nélkül |
Gyengeségek: | Viszonylag gyenge jégen, erős kopás | Havon enyhe hiányosságok a legjobbakhoz képest | Viszonylag gyenge száraz úton, magasabb gördülési ellenállás | Viszonylag gyenge jégen, havon enyhe hiányosságok a legjobbakhoz képest |
Leminősítve a havon szerzett érték miatt | Leminősítve a szárazon szerzett érték miatt | Leminősítve a havon szerzett érték miatt |
205/55 R 16, 3.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret | ||||
Vredestein Snowtrac 2 | Goodyear Eagle UG GW 3 | Firestone Winterhawk | Kléber Krisalp HP | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 101-145 | 109-174 | 98-139 | 88-130 |
Sebességindex | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 2,7 | 2,5 | 2,7 | 2,8 |
Kanyarodási tulajdonságok | 2,6 | 2,5 | 2,6 | 2,7 |
Sávváltás | 2,8 | 2,5 | 2,8 | 2,9 |
Nedves | 2,3 | 3,4 | 3 | 3,2 |
Fékezés – ABS | 2,5 | 2,8 | 2,8 | 2,8 |
Aquaplaning hosszirányú | 2 | 3,3 | 2,7 | 3 |
Aquaplaning keresztirányú | 1,5 | 3,5 | 3 | 3,5 |
Irányíthatóság | 2,2 | 3,7 | 3 | 3,4 |
Oldalvezetés | 3 | 4,5 | 4 | 3,5 |
Hó | 1,9 | 1,5 | 1,8 | 1,8 |
Fékezés – ABS | 1,7 | 1,5 | 1,7 | 1,5 |
Elindulás | 2,7 | 1,7 | 1,5 | 2,3 |
Trakció/oldalvezetés | 1,7 | 1,5 | 2 | 1,7 |
Jég | 2,8 | 2,7 | 2,6 | 2,9 |
Fékezés – ABS | 2,6 | 2,4 | 2,5 | 2,7 |
Trakció | 3 | 3 | 2,3 | 3 |
Oldalvezetés | 3 | 2,7 | 3 | 3 |
Komfort | 2,3 | 2,2 | 2,2 | 2,3 |
Rugózás | 2 | 1,9 | 1,9 | 1,7 |
Belső zaj | 2,6 | 2,4 | 2,4 | 2,8 |
Külső zaj | 2,4 | 2,3 | 2,5 | 2,6 |
Gördülési ellenállás | 2,5 | 2 | 1,7 | 2 |
Kopás | 2,3 | 1,3 | 2,5 | 1,3 |
ADAC-AJÁNLÁS | Ajánlott | Ajánlott | Ajánlott | Ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | A legjobb érték nedves úton | Jó havon, csekély kopás | Különösen jó jégen, csekélyebb gördülési ellenállás | Csekély kopás |
Gyengeségek: | Viszonylag gyenge száraz úton, enyhe hiányosságok havon, erősebb kopás | Viszonylag gyenge nedves útfelületen | Viszonylag gyenge száraz és nedves úton, erős kopás | Viszonylag gyenge száraz és nedves úton, valamint jégen |
Leminősítve a szárazon és havon szerzett érték miatt | Leminősítve a nedves úton szerzett érték miatt | Leminősítve a száraz és nedves úton, valamint a havon szerzett érték miatt | Leminősítve a száraz és nedves úton, valamint a havon szerzett érték miatt |
205/55 R 16, 4.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret | ||||
Semperit Sport Grip | Hankook W 300 Icebear | Nokian WR | Fulda Kristall Supremo | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 99-147 | 89-119 | 88-109 | 93-125 |
Sebességindex | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) | H (210 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 2,3 | 2,6 | 2,6 | 2,2 |
Kanyarodási tulajdonságok | 2,3 | 2,6 | 2,6 | 2,2 |
Sávváltás | 2,3 | 2,6 | 2,6 | 2,2 |
Nedves | 3,4 | 3,4 | 2,5 | 3,6 |
Fékezés – ABS | 3,2 | 3 | 2,4 | 4 |
Aquaplaning hosszirányú | 3,3 | 3,3 | 2,7 | 2,3 |
Aquaplaning keresztirányú | 3,3 | 3,7 | 2 | 2 |
Irányíthatóság | 3,3 | 3,5 | 2,4 | 4 |
Oldalvezetés | 4,3 | 4,3 | 3 | 5 |
Hó | 1,6 | 1,8 | 2,3 | 2,2 |
Fékezés – ABS | 1,7 | 1,2 | 1,5 | 2,3 |
Elindulás | 1,7 | 2,3 | 3 | 2 |
Trakció/oldalvezetés | 1,5 | 2 | 2,5 | 2,3 |
Jég | 3 | 2,5 | 2,9 | 2,7 |
Fékezés – ABS | 2,5 | 2,4 | 2,6 | 2,7 |
Trakció | 3,5 | 2,3 | 3,3 | 2,3 |
Oldalvezetés | 3 | 2,7 | 3 | 3 |
Komfort | 2,3 | 2,4 | 2,2 | 2 |
Rugózás | 1,9 | 1,8 | 1,8 | 1,8 |
Belső zaj | 2,6 | 2,9 | 2,6 | 2,1 |
Külső zaj | 2,3 | 2,4 | 2,6 | 2,2 |
Gördülési ellenállás | 2,3 | 2,3 | 2,5 | 2 |
Kopás | 2,3 | 2 | 2,3 | 1 |
ADAC-AJÁNLÁS | Ajánlott | Ajánlott | Feltételesen ajánlott | Feltételesen ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | Jó havon | A legjobb érték eljegesedett úton | Jó nedves úton | A legjobb érték a kopás tekintetében, különösen jó száraz úton |
Gyengeségek: | Viszonylag gyenge nedves úton, valamint jégen, erős kopás | Viszonylag gyenge nedves úton, enyhe hiányosságok havon is | Viszonylag gyenge havon és jégen, erősebb kopás | Viszonylag gyenge nedves úton és havon |
Leminősítve a nedves úton szerzett érték miatt | Leminősítve a nedves úton és havon szerzett érték miatt | Leminősítve a havon szerzett érték miatt | Leminősítve a nedves úton és havon szerzett érték miatt |
205/55 R 16, Újrafutózott
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | |||
Újrafutózott téli gumiabroncsok 205/55 R 16 méret | |||
Ihle Rigdon MS 179 | Respa Ökon MS 790 | Reiff Condor Winter 4 | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 75 | 48 | 53 |
Sebességindex | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | |||
Száraz | 3,1 | 3,3 | 3,5 |
Kanyarodási tulajdonságok | 3,1 | 3,3 | 3,5 |
Sávváltás | 3,1 | 3,3 | 3,5 |
Nedves | 3,5 | 3,5 | 3,7 |
Fékezés – ABS | 3,3 | 3,2 | 3,4 |
Aquaplaning hosszirányú | 3,3 | 3 | 3,3 |
Aquaplaning keresztirányú | 3,5 | 4,3 | 3,7 |
Irányíthatóság | 3,5 | 3,5 | 3,8 |
Oldalvezetés | 4,7 | 4,7 | 5 |
Hó | 1,9 | 1,9 | 1,7 |
Fékezés – ABS | 1,3 | 1,2 | 1,3 |
Elindulás | 2 | 2,3 | 1,2 |
Trakció/oldalvezetés | 2,2 | 2,2 | 2,3 |
Jég | 2,7 | 2,8 | 2,9 |
Fékezés – ABS | 2,4 | 2,5 | 2,4 |
Trakció | 2,7 | 3 | 3,3 |
Oldalvezetés | 3 | 3 | 3 |
Komfort | 2,5 | 2,7 | 2,9 |
Rugózás | 2 | 2 | 1,9 |
Belső zaj | 2,9 | 3,4 | 3,8 |
Külső zaj | 2,6 | 2,9 | 2,6 |
Gördülési ellenállás | 2,5 | 2,7 | 2,5 |
Kopás | 2,3 | 2,3 | 2,5 |
ADAC-AJÁNLÁS | Ajánlott | Ajánlott | Feltételesen ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | |||
Erősségek: | Újrafutózott abroncs, viszonylag jó jégen | Újrafutózott abroncs, kifejezett erősségek nélkül | Újrafutózott abroncs, viszonylag jó havon |
Gyengeségek: | Az új abroncsokkal összehasonlítva gyengébb száraz és nedves úton, erősebb kopás | Az új abroncsokkal összehasonlítva gyengébb száraz és nedves úton, erősebb kopás | Az új abroncsokkal összehasonlítva gyenge száraz és nedves úton, erős belső zaj és kopás |
165/70 R 14, 1.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 165/70 R 14 méret | ||||
Continental W.Con. TS 7801) | Michelin Alpin A2 | Semperit Winter Grip | Uniroyal MS plus 5 | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 54-77 | 59-80 | 40-60 | 44-64 |
Sebességindex | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 3,2 | 3,3 | 3,4 | 3,3 |
Kanyarodási tulajdonságok | 3,2 | 3,3 | 3,4 | 3,3 |
Sávváltás | 3,2 | 3,3 | 3,4 | 3,3 |
Nedves | 2,6 | 3,1 | 3 | 2,8 |
Fékezés – ABS | 2,6 | 3,2 | 3,2 | 3,1 |
Aquaplaning hosszirányú | 1,5 | 2,3 | 2 | 1,7 |
Aquaplaning keresztirányú | 1,7 | 2 | 2,3 | 2 |
Irányíthatóság | 3,2 | 3,9 | 3,5 | 3,3 |
Oldalvezetés | 3,5 | 3,5 | 3,7 | 3,5 |
Hó | 1,6 | 1,4 | 1,3 | 1,9 |
Fékezés – ABS | 1,7 | 1,3 | 1 | 2,3 |
Elindulás | 1,7 | 1,2 | 1,7 | 2 |
Trakció/oldalvezetés | 1,5 | 1,6 | 1,4 | 1,5 |
Jég | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 2,8 |
Fékezés – ABS | 2,7 | 2,6 | 2,5 | 2,7 |
Trakció | 2,5 | 2,3 | 2,5 | 3 |
Oldalvezetés | 2,7 | 3 | 2,7 | 2,7 |
Komfort | 2,8 | 3 | 2,6 | 2,8 |
Rugózás | 2,3 | 2,4 | 2,4 | 2,3 |
Belső zaj | 3,3 | 3,6 | 2,8 | 3,2 |
Külső zaj | 2,6 | 2,4 | 2,6 | 2,4 |
Gördülési ellenállás | 1,7 | 1,3 | 1,3 | 1,5 |
Kopás | 2 | 1,3 | 2,5 | 3,3 |
ADAC-AJÁNLÁS | Különösen ajánlott | Különösen ajánlott | Különösen ajánlott | Ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | Igen kiegyensúlyozott téli abroncs, a legjobb értékkel nedves úton, de jó jégen is, viszonylag csekély kopás | Igen kiegyensúlyozott, a legjobb értékekkel a kopás tekintetében, jó havon és jégen is, üzemanyag-takarékos gördülési ellenállás | Igen kiegyensúlyozott, kényelmes téli abroncs, különösen jó havon, de jó jeges útfelületen is, üzemanyag-takarékos gördülési ellenállás | Jó nedves úton, viszonylag csekély gördülési ellenállás |
Gyengeségek: | Havon gyengébb a legjobbakhoz képest, erős kopás | |||
Leminősítve a havon szerzett érték miatt |
165/70 R 14, 2.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 165/70 R 14 méret | ||||
Hankook W 440 Icebear | Pirelli W 190Snowcontrol | Firestone Winterhawk | Goodyear Ultra Grip 6 | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 39-57 | 57-78 | 45-64 | 54-77 |
Sebességindex | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 3,7 | 3,5 | 3 | 3,4 |
Kanyarodási tulajdonságok | 3,7 | 3,5 | 2,9 | 3,4 |
Sávváltás | 3,7 | 3,5 | 3,1 | 3,4 |
Nedves | 3,1 | 3,3 | 3,4 | 3,5 |
Fékezés – ABS | 3,4 | 3,7 | 3,4 | 3,5 |
Aquaplaning hosszirányú | 2 | 2,3 | 3,3 | 3 |
Aquaplaning keresztirányú | 2,3 | 2,5 | 3 | 2,7 |
Irányíthatóság | 3,7 | 3,8 | 3,5 | 3,7 |
Oldalvezetés | 4 | 4 | 4 | 4,3 |
Hó | 1,7 | 1,2 | 1,9 | 1,4 |
Fékezés – ABS | 1,3 | 1 | 1,3 | 1,3 |
Elindulás | 2,7 | 1,2 | 2 | 1,5 |
Trakció/oldalvezetés | 1,5 | 1,4 | 2,3 | 1,5 |
Jég | 2,6 | 3,1 | 2,9 | 2,5 |
Fékezés – ABS | 2,7 | 3 | 2,4 | 2,4 |
Trakció | 2,5 | 3 | 3 | 2,5 |
Oldalvezetés | 2,7 | 3,3 | 3,3 | 2,7 |
Komfort | 2,7 | 3,5 | 2,9 | 3,1 |
Rugózás | 2,3 | 2,6 | 2,4 | 2,3 |
Belső zaj | 3,1 | 4,3 | 3,4 | 3,8 |
Külső zaj | 2,3 | 2,5 | 2,9 | 2,7 |
Gördülési ellenállás | 1,3 | 1,5 | 2 | 1,3 |
Kopás | 3 | 3 | 2 | 2 |
ADAC-AJÁNLÁS | Ajánlott | Ajánlott | Ajánlott | Feltételesen ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | Kényelmes abroncs viszonylag csekély külső zajjal, és üzemanyag-takarékos gördülési ellenállással | A legjobb érték havon, viszonylag csekélyebb gördülési ellenállás | Jó száraz úton, viszonylag csekély kopás | A legjobb érték jeges úton, jó havon, viszonylag csekély kopás, üzemanyag-takarékos gördülési ellenállás |
Gyengeségek: | Gyenge száraz úton, valamivel magasabb kopás | Hiányosságok jégen, kényelmetlen valamivel erősebb belső zajjal, erősebb kopás | Erős külső zaj, viszonylag magas gördülési ellenállás | Viszonylag gyenge nedves úton |
Leminősítve a nedves úton szerzett érték miatt |
165/70 R 14, 3.oldal
ADAC Téliabroncs-teszt 2004. | ||||
Téli gumiabroncsok 165/70 R 14 méret | ||||
Toyo Snowprox S 941 | Vredestein Snowtrac | Sava Eskimo S 3 | Dunlop SP Wintersport M3 | |
Ár € (bruttó, szerelés és kiegyensúlyozás nélkül) | 46-64 | 49-72 | 45-52 | 53-73 |
Sebességindex | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) | T (190 km/h-ig) |
TESZTEREDMÉNYEK | ||||
Száraz | 3,3 | 3,6 | 3,5 | 2,9 |
Kanyarodási tulajdonságok | 3,3 | 3,6 | 3,6 | 2,9 |
Sávváltás | 3,3 | 3,6 | 3,4 | 2,9 |
Nedves | 2,7 | 3,2 | 3,7 | 3,2 |
Fékezés – ABS | 2,8 | 3,1 | 4 | 3,5 |
Aquaplaning hosszirányú | 2 | 3,3 | 2,7 | 2 |
Aquaplaning keresztirányú | 2,5 | 3 | 2,5 | 2,3 |
Irányíthatóság | 2,9 | 3,3 | 4,3 | 3,7 |
Oldalvezetés | 3,3 | 3,5 | 4,5 | 4,3 |
Hó | 2,3 | 2 | 1,4 | 2,6 |
Fékezés – ABS | 1,5 | 1,7 | 1 | 2,3 |
Elindulás | 2,7 | 2,5 | 2 | 4 |
Trakció/oldalvezetés | 2,7 | 2 | 1,5 | 2,2 |
Jég | 3 | 2,7 | 3,1 | 3 |
Fékezés – ABS | 2,7 | 2,5 | 2,7 | 3 |
Trakció | 3 | 3 | 3,3 | 3 |
Oldalvezetés | 3,3 | 2,7 | 3,3 | 3 |
Komfort | 2,6 | 3 | 2,9 | 2,8 |
Rugózás | 2,4 | 2,3 | 2,4 | 2,3 |
Belső zaj | 2,8 | 3,6 | 3,3 | 3,3 |
Külső zaj | 2,1 | 2,7 | 2,5 | 2,6 |
Gördülési ellenállás | 2 | 1,7 | 1,5 | 2 |
Kopás | 3 | 2 | 1,7 | 2 |
ADAC-AJÁNLÁS | Feltételesen ajánlott | Feltételesen ajánlott | Feltételesen ajánlott | Nem ajánlott |
ÖSSZEGZÉS | ||||
Erősségek: | A legjobb érték a kényelem és a külső zaj tekintetében, különösen jó nedves úton is | Viszonylag csekély kopás | Jó havon, csekély kopás és gördülési ellenállás | A legjobb érték száraz úton, viszonylag csekély kopás |
Gyengeségek: | Viszonylag gyenge havon és jégen, erősebb kopás és gördülési ellenállás | Viszonylag gyenge száraz úton, a gyorsfutás-tesztet csak a DIN szerint teljesítette | Hiányosságok nedves és jeges úton | Hiányosságok havon és jégen, magasabb gördülési ellenállás |
Leminősítve a havon szerzett érték miatt | Leminősítve a gyorsfutás-teszt miatt | Leminősítve a nedves úton szerzett érték miatt | Leminősítve a havon szerzett érték miatt |
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...