Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

A Peugeot Hungária oldalai - A Peugeot 308 világa

Minden részlet a Peugeot 308-ról.

A Peugeot 308 fejlesztése – Jó úton

A Peugeot 308-as a sikeres 307-es nyomdokában jár, ám kiviteli minőségével és környezetvédelmi jellemzőivel messze felülmúlja elődjét.

Az első rajzok és makettek már 2003-ban megjelentek, a forma alapkoncep-ciója szerint az orosz-lános emblémát hordozó felület a gépháztető valódi orra, innen ívelnek a vonások a szélvédőoszlopokra

A Peugeot 307 2001-es beveze-tésekor félmagas építésmód-jával, a tömegmodellek sorá-ban számos elektronikai csemegét elsőként kínáló multiplexrend-szerével bátor, forradalmi modellnek számított. Pozitív piaci fogadtatását a márka történetében kategóriarekord-nak számító 3 214 500 darabos eladási szám, az autós szakma elismerését pedig egyebek mellett a 2002-es Év Autója díj is jelzi.

A Peugeot új, 8-assal jelölt modellsorát nyitó 308 fejlesztésekor a korábbi tágas és világos karosszériát, illetve jó kilátást adó építésmód megőrzése, a minőség és a stílus hangsúlyozása, valamint természetesen a technikai tartalom frissítése volt a mérnökök fő célja.

Az utastér nem csupán tágasabb, anyagai is jóval finomabbak. Nem titok, hogy a 308 műszerfalának, kormánykerekének, üléseinek és ajtópaneljeinek borítását hosszas kutatás után választották és alakí-tották ki. A Peugeot 12 külső szakér-tővel, köztük 11 hölggyel vakon tapogattatta végig a szóba jöhető kárpitokat, hogy a legmegfelelőbbet találják meg. A tapintáspróbát a különböző illatszergyártók által komponált aromák elemzése követte, végül ezek szabályozható, akár kikapcsolható áramlási útjait rajzolták meg. A megnyerő kialakításnak része az akár több rétegű üvegezést is kínáló hangszigetelés. A kategória-rekordnak számító 3,6 m2 üveg-felületet a tető teljes hosszán végig-futó panorámatető 4,86 m2-re növel-heti.

A fejlesztés kiemelt kérdése volt a környezetvédelem, a 308 egyes részei (például a sárvédők, a kalaptartó és néhány hővédő elem is) eleve újrahasznosított anyagokból készülnek, s az elemek 95 százaléka teljes egészében visszaforgatható.

A minőség érdekében a 308-asok a megszokott tesztút kétszeresét (kétmillió kilométert) teljesítették a gyártás megkezdése előtt. Egyes motor-, illetve váltóvariánsok csak jövőre érkeznek, az elkövetkezendő hónapok pedig újabb karosszériaváltozatokat is ígérnek

A műanyagokat és a gumiféleségeket speciális kódok jelölik, valamennyi tartályt leeresztő nyílással látták el, annak érdekében, hogy teljesen kiüríthetőek legyenek, az övfeszítő pirotechnikai töltetek pedig elektro-nikusan kisüthetők bontás előtt.

A környezetvédelemre persze az autó élete során is odafigyel a Peugeot. A környezetterhelés mini-malizálása iránt elkötelezett márka nemrég vezette be ,,Blue Lion” védjegyét, melyet leginkább környe-zetbarát modelljei viselhetnek. A Blue Lion elnyeréséhez a fosszilis üzemanyagokkal hajtott modellek CO2-kibocsátása legfeljebb 130 g/km lehet, míg a gázolaj és biodízel 30 százalékos keverékével (B30) hajtottak esetén 158, az E85-ös alkoholosoknál pedig akár 200 g/km is, ugyanis az ezeknél alkalmazott, nem csak az autót figyelembe vevő ,,kúttól a kerékig" megközelítés jegyében ez felel meg a 130 g/km értéknek. A védjegyet a benzinesek-hez képest 20 százalékos CO2-kibocsátáscsökkenést hozó földgáz-hajtású modellek is elnyerhetik, de további általános érvényű kritérium, hogy a gyártást ISO 14001 tanúsít-vánnyal rendelkező üzem végezze, illetve az autó 95 százalékban újrahasznosítható legyen. A krité-riumok alapján megállapítható, hogy a 308-as 1,6 l-es HDi-dízelmotorral hajtott verziói már ma ,,Blue Lion" modellek. Az alacsony környezetter-heléshez hozzájárulnak a Michelinnel közösen fejlesztett, a vegyes fogyasztást 0,2 l/100 km-rel, a károsanyag-kibocsátást pedig 4 g/km-rel csökkentő Energy Saver abroncsok, a 110 lóerős verziónál pedig részecskeszűrő is szerepet játszik ebben.

Várhatóan már jövőre megérkezik a BioFlex E85 (85% etanol, 15% benzin) bioüzemanyaggal hajtott kivitel, legkésőbb 2010-ig pedig a 2007-es Frankfurti Autószalonon megismert, dízel-elektromos 308 Hybride HDi is forgalomba kerül. Ez a már ma működőképes variáns 1,6 l-es (110 LE) HDi-motorjával és elsősorban alacsony sebességnél közreműködő 22 lóerős elektro-motorjával, start/stop-elektronikájá-val 3,4 l/100 km-es átlagfogyasztást ígér, CO2-kibocsátása pedig alig 90 g/km, azaz 38 százalékkal kevesebb a megfelelő 308 HDi-énél.

A Peugeot Hungária oldalai

A Peugeot 308 műszaki jellemzői – Technika és kialakítás

A 308-as műszakisága kifinomult, környezetbarát motorjai között a spórolós és a dinamikus vezetők is találnak kedvükre valót.

A tervezők elképzelései szerint néhány éven belül a 308-as lesz az egyik első modell, amit szériában kínálnak dízelhibrid technológiával. Technikailag ma mindegyik HDi-motor alkalmas a 30 százalékban biodízellel kevert gázolaj használatára

Az autóvásárlói szempontok között ma a biztonság áll az egyik legelőkelőbb helyen, így nem véletlen, hogy a 308-as fejlesztői kiemelten kezelték ezt a területet. A 307-es szilárd struktúrájából indultak ki, de teljesen áttervezték a motor-házat, a 407-esből átvett módszerrel megerősítet-ték a váznyúlványokat, erősítéseket építettek be az első kerékívek felett, valamint a küszöböknél, s valamennyi tetőoszlop-nál és ajtónál növelték az elemek szilárdságát, energiaelnyelő-képes-ségét.

A gyártás minőségére különösen nagy hangsúlyt helyeztek: a nyers karosszéria mérettartását lézerkamerák ellenőrzik

A futóműnél a 307-esnél alkalmazott megoldást vitték tovább (elöl pseudo-McPherson-, hátul csatolt lengőkaros megoldás), de megváltoztatták a geometriát, s a nagyobb merevség érdekében áttervezték a karosszéria és a segédváz közti gumibakokat is. Szélesebb lett a nyomtáv, a 15 colos abronccsal szerelt változatnál elöl 30, hátul 16 mm-rel. Minden 308-asban elektrohidraulikus szervokormánnyal dirigál a sofőr, a rásegítő figyelembe veszi az autó sebességét, a szervo-olaj hőmérsékletét és a kormány forgási sebességét. Elöl hűtött, hátul tömör féktárcsák lapulnak a kerekek mögött, az első féknyergek dugattyú-átmérője 57 mm-re nőtt, így hatáso-sabb és tartósabb is a rendszer. Természetesen az alapfelszerelés része a blokkolásgátló, az elektroni-kus fékerőelosztó és a vészfék-asszisztens is. Kiviteltől függően kitörésgátló (ESP) is vigyáz az utasokra.

A 308-as motorválasztéka bőséges: kezdetben hatféle hajtó-művel rendelhető az újdonság. Az alap benzines 1,4 literes, 95 lóerővel és 136 Nm nyomatékkal, már ezzel is dinamikusan mozog az oroszlán, s közben igen keveset eszik (átlagosan 6,5 l/100 km). 1,6 lite-resből kétféle is választható: a szívócső-befecskendezéses, változó vezérléses, hengerenkénti négyszelepes erőgép alapesetben 120 LE-t és

A vázszerkezetet több ponton megerősítették a 308 fejlesztői az ötcsillagos EuroNCAP-minősítés érdekében

160 Nm nyomatékot teljesít, turbóval megerősítve 150 lóerővel és 240 Nm nyomatékkal gazdálkodhat a vezető. Mindhárom motorhoz alapesetben ötfokozatú kéziváltót csatlakoztatnak, az 1,6-os szívó gyors reagálású négyfokozatú automatával is kérhető. A dízeles flotta kiindulópontja a 90 LE-s, 215 Nm nyomatékot adó 1,6 literes, hengerenkénti négyszelepes, fix geometriájú turbós. Azonos alapokon áll a 110 LE-s, 240 Nm-es (átmeneti túltöltéssel 260 Nm), változó turbó-geometriás, részecskeszűrős változat, amelynek átlagfogyasztása mindössze 4,7 l/100 km. A csúcsdízel a kétliteres, 136 lovas, 320 Nm (túltöltéssel 340 Nm) nyomatékú aggregát, ehhez szintén részecske-szűrő csatlakozik, és 100 km-en csupán 5,5 litert eszik vegyes üzemben. Az 1,6-os dízelekhez öt-, a kétlitereshez hatfokozatú váltó kapható, s utóbbi akár hatsebességes, Tiptronic-rendszerű automatával is rendelhető.

A Peugeot Hungária oldalai

A Peugeot 308 karosszériája és utastere – Stílus és hangulat

A 308-as külsejének és belterének minden porcikáján érződik, hogy francia tervezők alkották, értő szemű, igényes közönségnek.

Számos dizájnelem ismerős lehet a 2003-as tanulmányról, a 907-esről. A jobban felszerelt kivitelekben kanyarfényszórót és xenon ikerfényszórót is találhatunk. Opcióként sávelhagyásra figyelmeztető rendszer is kérhető

A 307-es Peugeot megjelenése 2001-ben kifejezetten forradal-mi volt. Az új 308-asnál a tervezők megtartották az egyterűsen magas vonalvezetést, ugyanakkor olyan részletmegoldásokat alkottak, amelyektől az autó igazán karak-teressé vált: a márka védjegyévé emelt szájszerű légbeömlő nyílás a biztonságot sugárzó vastag műanyag betéttel, a keskenyre húzott lámpák,

Átlós csíkok tagolják a hátsó lámpatesteket, sportos a diffúzoros lökhárító. Dupla gumitömítéseket alkalmaztak, a csaknem 4 mm vastag oldalablakok és a réteges szélvédő mind hozzájárulnak a beltér luxusos csendjéhez

s az orr a hangsúlyos jelvénnyel kiemeli az autót a tömegből. Önálló dizájnelem a markáns külső tükörpár és az első lökhárítók szélére állított, keskeny ködfényszóró. Látványos formajegy a 207-esnél már megismert, lapított sárvédőív, hátulról nézve pedig a kupéssá rajzolt sziluett teszi elegánssá és dinamizmust sugárzóvá az újdonságot. A lökhárítók kialakítása kétféle lehet: az alapmodelleket szolid, kevésbé hangsúlyos, a magasabb felszereltségű darabokat dekoratívabb vészhárítókkal öltöztették fel. Továbbra is az alsó-középkategóriás oroszlános modell jellegzetessége a sok és nagy üvegfelület.

A 308-as akár 18 colos felnikkel, tizenkétféle színben kapható, a palettán több új árnyalat is megjelent. A bevezetés időszakában három- és ötajtósként érkező újdonság tengelytávja a 307-esével azonos (2610 mm), hossza 71 mm-rel, szélessége pedig 53-mal nagyobb, magassága ugyanakkor 12 mm-rel csökkent az elődhöz képest. Utóbbi változtatás is hozzájárult ahhoz, hogy a kategóriában igen kedvezőnek számító 0,29-es alaktényező jellemzi a karosszériát. 

Vágykeltő külső

A műszerek fehér számlapja és krómkerete elegáns, a lábtérvilágítás szabályozható. A középkonzol kiviteltől függően CD-tárat, illetve tárolópolcot rejthet. Az RT4-rendszerrel szerelt autókban 30 GB-os merevlemez, 7 colos grafikus kijelző, hangszintetizátor és hangvezérlés is van

után kényelmes beltérbe csöppenünk. A belsőépítészek semmit sem bíztak a véletlenre, a célszerűség és a funkcionalitás mellett a komfortra, a stílusra és a hangulatra egyaránt összpontosítottak. A műanyagok és a kárpitok prémiumkategóriába illők, az összeszerelés és a zajszigetelés kiváló; rossz úton is tökéletes a csend az utastérben. Tágra nyílnak az ajtók, így könnyen megközelíthető mindkét üléssor, a helykínálat elöl-hátul bőséges; a második sorban hárman is kényelmesen elférnek.

Többféle utastéri színkombináció rendelhető. Az első fotelek vázszerkezete a háttámlánál vékonyított, így több hely marad a hátul ülők térdének.

A vezető mindent megkap, hogy jól érezze magát munkahelyén: szellős láb- és fejtér, négy irányban állítható kormányoszlop, gyorsan kiismerhető kezelőszervek kényeztetnek. Nemcsak gusztusos a krómkeretes, kerek órákból kialakított műszerpult, de jól is informál. Teljesen újjátervezték a középkonzolt, logikus rendben követik egymást a rádió és a szellőzés rendszerének kapcsológombjai. Vál-tozattól függően a műszerpult tetején található a fejlett RT4 telemetria-rendszer 7 colos, kinyitható kijelzője. A jó illatért felelős parfümkapszulát a középső légbeömlőbe integrálták; a Peugeot többféle illattal kényeztet, az intenzitás kis forgókapcsolóval változtatható. Aki a franciás elegancia híve, nem csalódik a 308-as utasterében: a textíliák és kárpitok tapintásra és szemre egyaránt meggyőzőek, a csillogó króm, a mértékkel adagolt ezüstös betétek a kényes ízlésűeket is biztosan meggyőzik. A belsőért felelős szakemberek minden ajtóban tágas zsebet alakítottak ki, ezekben  térkép, törlőruha, jégkaparó mellett egy-egy flakon is jól elfér, a kesztyűtartó több mint tízliteres. Két pohártartó

Remek térérzet, az extra panorámatető csaknem a teljes tetőt kiváltja. A fejtér hátul is bőséges. A második sor utasaihoz két légbeömlőn érkezik a levegő, az ajtózsebek elnyelnek egy-egy fél literes flakont is

áll a kézifék mellett, van kacatfiók a középkonzolon, öblös tároló a középső kartámasz alatt, s az első ülések támlájáról se hiá-nyoznak a zsebek. A bevásárlószatyrot a jobb első lábtérben kialakított horogra akaszthatjuk, a tetőbe szemüvegtartót építettek.

Jól pakolható és rendkívül tágas poggyásztérbe nyílik a méretes hátsó ajtó. Az üléssor közepén egyes verzióknál síalagút nyitható, így hosszabb tárgyak is könnyedén szállíthatók az ülések ledöntése nélkül. A kalaptartó 8,75 l-es rekesze az utastérből is elérhető

Egyes változatokban fiók várja a csomagokat az első ülések alatt, rekeszt és pohártartót találunk a hátsó könyöklőben is. Az extralistán különleges, fedeles kalaptartó is szerepel, tetején 8,75 literes tálcával. A fedél az utastér és a csomagtér felöl is nyitható.

A poggyászokat magasra nyíló, széles hátsó csapóajtón át lehet beemelni, a rakodóküszöb alacsony. A raktér alapesetben a kategória egyik legnagyobbja, még a szériatartozékként adott teljes értékű pótkerékkel is 348 liter. Padlója alatt rekeszt alakítottak ki, oldalfalában egy nyitott és egy zárt tárolót. Az ülések támlája 40/60 arányban osztottan dönthető, így 1201 liternyi üreget is megpakolhatunk. Változattól függően hevederek és poggyászháló is segíti a tárgyak rögzítését.

A Peugeot Hungária oldalai

A Peugeot 308 felszereltségkínálata – Többszintű

A 308 kínálata öt különböző felszereltségi szintet és rengeteg külön rendelhető tartozékot sorol.

A teljes mennyezetre kiterjedő panorámatető a Premium-szinthez 120 000 Ft, a Premium Pack esetében pedig már alapáras

A 308-as eltérő kivitelei nem csupán belterük kialakításával és felszerelésével térnek el egymástól, köténylemezeik is mások. A sportosabb első kötények a Premium-, a 407 Coupé mintájára diffúzort is adó hátsó szoknyák a Premium Pack-szintnél jelennek meg. A stílusfestés belül is folytatódik, a belépő Confort- és Confort Pack-verziók fekete műszerfal-borítást és alapkárpitozást, ezüstös középkonzol- és ajtóbetéteket hordanak, üléseiket szürkés csíkozás díszíti. Feljebb, a Premium-/Premium Pack-kivitelekben három különböző hangulat választható: ezüstös beté-tekkel tarkított fekete vagy bézs kárpitozás, de akár kétszínű, felül csokoládébarna, alul bézs műszerfal is kérhető a hozzá passzoló két-tónusú kárpitozással. A márciusban érkező Féline-csúcsverzió részben bőr kárpitja fekete vagy csokoládé árnyalatban lesz elérhető.

A kifutó 307-nél kedvezőbb, 3 459 000 Ft-os áron már rendelhető Peugeot 308 gazdag alapellátmánya, vagyis a Confort-szint egyebek mellett vezető- és utasoldali, valamint oldalsó légzsákokat, elektronikus fékerőelosztót és ABS-t is kínál. Az alapáron járó öt, hárompontos biztonsági öv közül az elülsők előfeszítővel és erőhatárolóval szereltek, s utóbbi a hátsó szélsőkhöz is jár. A fejtámaszok közül az elülsők a fejet körülölelő kialakításukkal a ráfutásos baleseteknél fokozottan védenek, Isofixes gyerekülés az első és a hátsó szélső helyekre is tehető. A kényelmi elemek között sebességfüggő elektrohidraulikus szervokormány, négy irányban állítható kormánykerék, állítható magasságú vezetőülés, egy érintésre le-fel- mozgó elektromos elülső ablakok, elektromos állítású és fűthető külső tükrök, fedélzeti számítógép, távirányítós központi zár, valamint osztottan dönthető hátsó ülések sorakoznak. CD-rádió, vagy ugyanez Bluetooth-kihangosítóval egyaránt rendelhető.

Automata váltó, ötlemezes CD-tár, Bluetooth-kihangosító egyaránt elérhető

Feljebb, a Confort Packnál már nem csupán a lökhárítók és a tükörházak, a kilincsek és a tükörszárak is fényezettek, alapáras a ködfényszóró, rendelhető a függönylégzsák. A manuális légkondi alapáras, de kérhető kétzónás, a kellemetlen szagokat aktív szénszűrőjével semlegesítő kétzónás automata klíma is. Elérhető a megcsúszást a kerekek egyenkénti fékezésével megelőző kitörésgátló-elektronika, elektromos hátsó ablak- és ülésfűtés, valamint sebességszabályozó és -korlátozó rendszer.

A sportos elülső köténylemezeiről azonosítható Premium a csúcs-motorokhoz alapáron adja az ESP-t, minden verziójához jár állítható magasságú utasülés, rakodórekeszes elülső könyöklő, csomag-rögzítő-háló, bőrhuzatú kormány és sebességváltó gomb, valamint elektromos hátsó ablakmozgatás. Gazdagabb az opciók sora is: elektromos vezetőülés, tolatáskor lehajló visszapillantók, illatszóró, LED-es utastéri hangulatvilágítás, lábtérfény, elektrokróm középső tükör, automatikusan kapcsolódó fényszóró és ablaktörlő, automatikusan behajló külső visszapillantók és tolatóradar egyaránt rendelhető. Az utastér állítható deréktámaszú elülső ülésekkel, padlórekeszekkel, akár teniszütőt elnyelő kalaptartófiókkal, pohártartót és síalagútat adó hátsó könyöklővel is felszerelhető. Itt MP3-as CD-rádió jár, de kérhető merevlemez alapú, színes, 7 colos kijelzőjű navigációs rendszer, és ötlemezes CD-tár is. Elérhető a bőrkárpitozás, a 16 colos alufelnik helyett egyes motor-variánsok nyomásmérős 18 colosakkal is társíthatók. 

A paletta jelenlegi csúcsát képviselő, hátul is sportos lökhárítós Premium Pack (kizárólag ötajtós karosszériával) már a legtöbb felszerelést, köztük a függönylégzsákot, a kétzónás automata légkondit, a kényelmi kiegészítők teljes sorát alapáron adja, de opcióként keréknyomásszenzort, többrétegű üvegezést, első-hátsó parkolóradart, sávelhagyásra figyelmeztető elektronikát, kanyarkövető xenon fényszórókat, teljes, az ajtókat és a műszerfalat is beborító bőrkárpi-tozást, JBL-audiorendszert is kínál.

A jövő tavasszal érkező csúcs, a Féline valamennyi motorhoz alapá-ron adja majd a kitörésgátlót, a színes központi kijelzőt, a bőr kézifékkart és a szintén bőrbe varrt elülső könyöklőt, valamint a tolató-radart és a guminyomás-érzékelőt.

A Peugeot Hungária oldalai

A Peugeot 308 biztonsága – Jól szerepelt

A 308 már megjelenésekor teljes értékű utasvédelemmel és dicséretre méltó gyermek-, illetve gyalogosvédelemmel büszkélkedhet.

Magyarországon hat légzsákot kínál a 308-as, de a kialakítás hátsó oldallégzsákokat és a vezető lábszárát óvó kormányoszloplégzsákot is adhat a jövőben

A EuroNCAP független bizton-ságtechnikai laboratórium tesztjén a lehető legjobb, ötcsillagos utasvédelmi és szintén élvonalbeli, négycsillagos gyermek-, illetve háromcsillagos gyalogos-védelmi eredménnyel remekelt a 308-as.

Az eredmény persze nem véletlen, a karosszériastruktúra az előd 307-éhez viszonyítva csaknem dupla mennyiségben tartalmaz nagy szilárdságú acélokat. A frontális ütközések energiáit hármas rendszer vezeti el: az alsó rész a futómű segédvázának alsó nyúlványaival véd, de erősítések találhatók a kerékívek fölött a szélvédőkeret folytatásaként, a küszöböknél, valamint a tűzfalnál és szélvédő-oszlopoknál is. A biztonság fokozása nem járt az autó tömegének drasztikus növelésével, könnyűfém például a gépháztető és az alsó energiaelnyelő rész, valamint az ajtóerősítések anyaga is.

Az oldalütközések ellen a középső karosszériaoszlopokat alumínium-profillal és műanyaghabbal erősítették meg, az oldalelemek három különböző lemezből, köztük két nagy szilárdságú acélrétegből épülnek fel, az elülső oldallégzsákok alapárasak, felszereltségtől függően pedig függönylégzsákok is járnak.

A gyalogosvédelem érdekében a lökhárító és a motorháztető egyaránt könnyen deformálódik, a rendszer hatékonyságáról a kiváló EuroNCAP törésteszt tanúskodik.

A Peugeot Hungária oldalai

 

A Peugeot 308 háttere – Behálózva

A Peugeot kínálatában a 308 természetesen nem csupán termék, számos szolgáltatás jár hozzá, amelyek nemcsak használatát könnyítik, de értéktartását is fokozzák.

A karbantartásokra mindig figyelmeztető központi kijelző valamennyi 308-asban alaptartozék

A Peugeot garanciája a 308 ese-tében is az egyéb modelljeitől megszokott, vagyis két év a kilométer-korlátozás nélküli általános, és 12 év az átrozsdásodás elleni. Az év minden napján, 24 órában hívható Assistance-szolgáltatás az általános garancia teljes ideje alatt él, meghibásodás esetén Európa bármely pontjáról segítségül hívhatók a Peugeot szakemberei.

A Peugeot 47 hazai márkaszervizében a szigorú szakmai szabványok betartása, a magas szintű technikai és szakmai felkészültség magától értetődő, sőt néhány különleges ajánlat is választható. A Peugeot Rapide gyorsszerviz-szolgáltatás egyes meghatározott javítások azonnali elvégzését kínálja, így az olaj, a gumiabroncs, a fékbetét, a kipufogódob cseréje, az akkumulátorral és a fényszórókkal, lámpákkal kapcsolatos kisebb javítások, illetve tartozékbeszerelések akár időpont egyeztetés nélkül, egy órán belül megoldhatók. Ezen túlmenően választatók a Peugeot Service garantált áras szolgáltatás-csomagjai, amelyek az alkatrész árát és a munkadíjat is előre rögzítik, sőt 30 pontos ingyenes átvizsgálást is kínálnak, a szervizköltségeket igazán tervezhetővé téve.

A Peugeot Hungária oldalai

Peugeot márkakereskedések

  • Peugeot Máté, 8630 Balatonboglár, Klapka u. 17., Tel: 85/550-930
  • Peugeot Gallion, 5600 Békéscsaba, Urszinyi Dezsőné u. 23., Tel: 66/529-300
  • Peugeot Fábián, 2040 Budaörs, Garibaldi u. 1., Tel: 23/802-822
  • Duna Autó, 1037 Budapest, Szőlőkert u. 8., Tel: 801-4007
  • Peugeot Centrál, 1097 Budapest, Könyves K. Krt. 1/a, Tel: 455-1010
  • Peugeot Fábián, 1113 Budapest, Jászóvár u. 1., Tel: 361-4415
  • Peugeot City, 1134 Budapest, Dózsa Gy. út 61-63., Tel: 450-3300
  • Peugeot Gablini, 1141 Budapest, Fogarasi út 195-197., Tel: 222-8000
  • Peugeot Gablini, 1152 Budapest, M3 autópálya 12. Km., Tel: 415-0206
  • Peugeot Pásztor, 1173 Budapest, Pesti út 2., Tel: 257-77-77
  • Peugeot Sárkány M5, 1194 Budapest, Nagykőrösi út 162., Tel: 347-1900
  • Peugeot Centrál, 4030 Debrecen, Mikepércsi út 73/C., Tel: 52/485-050
  • Peugeot Michard, 3300 Eger, Kőlyuk u. 4., Tel: 36/437-100
  • Peugeot Pé-Ta M6, 2030 Érd, 6-os főút 23. km, Tel: 23/521-620
  • Peugeot Pé-Ta, 2030 Érd, Iparos u. 28., Tel: 23/521-120
  • Peugeot Carlion, 3200 Gyöngyös, Délikülhatár u. 2., Tel: 37/507-507
  • Peugeot Autós Mobil, 3200 Gyöngyös, Pesti út 53., Tel: 37/314-435
  • Peugeot Lux (GYÕR AUTÓPLÁZA), 9028 Győr, Külső Veszprémi út 2., Tel: 96/501-900
  • Győri Autóközpont, 9027 Győr, Tompa u. 2., Tel: 96/514-614
  • Peugeot Qualite, 5100 Jászberény, Nagykátai út 20/a., Tel: 57/505-300
  • Peugeot Kampf, 7400 Kaposvár, Toponári út 2., Tel: 82/424-850
  • Peugeot Carlion, 6000 Kecskemét, Ladánybenei út 1., Tel: 76/501-733
  • Géringer Szerviz Kft., 2900 Komárom, Báthory u. 1., Tel: 34/340-490
  • Peugeot Qualite, 5440 Kunszentmárton, Erdő tér 30., Tel: 56/560-201
  • Peugeot Váci és Társai, 3533 Miskolc, Lórántffy Zsuzsanna út 32., Tel: 46/530-106
  • Peugeot Balogh és Fiai, 2200 Monor, Halas út 38., Tel: 29/412-292
  • Hoffer Autó Kft., 9200 Mosonmagyaróvár, Szekeres Richárd u., Tel: 96/577-590
  • Peugeot Kampf, 8800 Nagykanizsa, Récsei út 17., Tel: 93/516-360
  • Peugeot Centrál, 4400 Nyíregyháza, Debreceni út, Tel: 42/462-062
  • Peugeot Vektor-Car, 8500 Pápa, Külső veszprémi u. 57., Tel: 89/515-515
  • Peugeot Autósziget, 7632 Pécs, Siklósi u. 122., Tel: 72/550-550
  • Ponyi Family Kft., 3100 Salgótarján, Hősök útja 2., Tel: 32/512-200
  • Peugeot Máté, 8600 Siófok, Fő u. 24., Tel: 84/519-550
  • Peugeot SáBa, 9400 Sopron, Győri út 48., Tel: 99/511-900
  • Peugeot Kovács, 6724 Szeged, Kálvária sgt. 83-85., Tel: 62/554-554
  • Peugeot Fábián, 8000 Székesfehérvár, Budai út 175., Tel: 22/303-406
  • Peugeot Autósziget, 7100 Szekszárd, Palánki út. 1., Tel: 74/529 888
  • Peugeot Kovács, 6600 Szentes, Vásárhelyi út 112., Tel: 63/560-200
  • Peugeot Qualite, 5000 Szolnok, Verseghy u. 3., Tel: 56/524-090
  • Peugeot Csomai, 9700 Szombathely, Minerva u. 2., Tel: 94/512-800
  • Karácsonyi-Nagy Autóház, 2800 Tatabánya, Búzavirág u. 8/c., Tel: 34/514-400
  • Peugeot Frédi-Béni, 2225 Üllő, Pesti út 203., Tel: 29/521-150
  • Peugeot PM Vác, 2600 Vác, Derecske dűlő 6., Tel: 27/502-950
  • Peugeot Pásztor, 2112 Veresegyház, Szadai út 8., Tel: 28/586-000
  • Peugeot Vektor-Car, 8200 Veszprém, Tartú út 1., Tel: 88/402-300
  • Peugeot Szabó és fia, 8900 Zalaegerszeg, Balatoni u. 75., Tel: 92/330-882

A Peugeot Hungária oldalai

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás