Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

A párizsi autószalonon bemutatták az új SsanYong-ot

A meglepően új formájú SsangYong Actyon új utakra merészkedik

Az acél karosszéria különböző állatok keverékéhez hasonló
Az acél karosszéria különböző állatok keverékéhez hasonló

A meglepően új formájú SsangYong Actyon új utakra merészkedik. Az autó fényszórói egy sasra emlékeztetnek. A motorháztető, és a háromszög alakú hűtőrács pedig cápához hasonlóak. Az autó dinamizmusát mutatják a hosszában elhelyezkedő króm csíkok, és a cupés kinézet, mely 2,74 méteres keréktávolságnak is köszönhető.

A középkonzolt a vezető felé néz, így könnyen elérhető. A kapcsolókat a gyár funkciójuk szerint csoportosította. A belsőtérben is megjelennek a krómdíszítések. A szervokormány magassága pedig állítható. A beltérben még számtalan szellőztetővel találkozhatunk, hasznunkra is vállnak, hiszen az alapfelszereltség magában foglalja a klímát is.

Autónkat 2 literes közös nyomócsöves dízelmotor hajtja. A turbófeltöltő elektronikusan szabályozott. A turbófeltöltő hajlított lapátainak köszönhetően a maximális nyomaték egy elég széles fordulatszámgörbén áll rendelkezésünkre. Szériafelszereltség az 5 sebességes váltó, de rendelhető hozzá 4 sebességes automataváltó is. Az átlag fogyasztást a gyár 7, 8 liter körül határozta meg. Az autóhoz rendelhető a 4 kerékmeghajtás is. Az Actyon 200 Xdi 4WD-ben elektromosan állítható a négykerékmeghajtás. A széria felszereltségbe beletartozik még egy ki- és bekapcsolható terepfokozat, amely rossz útviszonyok között gondoskodik az első és hátsó kerekek közötti megfelelő nyomaték elosztásról. Az autó súlya összesen 2.3 tonna.

Az autóban a ma divatos mozaikszavakból szinte mindet megtalálhatjuk. Ilyen az ABS, BAS (fékezést segítő rendszer), FTCS (hajtás elosztó rendszer), EBD (elektronikus fékerő elosztó), ARP (az autó felborulását megakadályozó elektronika) és a HDC, amely segítségünkre van a leejtőkön való ereszkedésben. A koreai cég a biztonságról is gondoskodott. Az autóba beépítettek a két vezető oldali, és a két utas oldali légzsákot, valamint egy nagy terjedelmű függöny légzsákot is.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás