Újautó
EuroNcap törésteszt: Saab 9-5
Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 13 pont (81 %)
Oldalütközés elleni védelem 18 pont (100 %)
Övjelzés 2 pont
Gyalogosvédelem 12 pont (33 %)
Frontális ütközés
Az utastér nem torzult, de az ajtókeret felöl némi mozgást közvetítettek a jeladók. A vezetői légzsák időben jókor találkozott a vezető fejével, de még nem volt teljesen felfúvódva. A térdhely kiképzése jó terheléseloszlást nyújt, de a comb magas terhelést kaphat.
Oldalütközés
Az oldallégzsák megvédi a vezetőt súlyos sérüléstől, fejét olyan légzsák védi, amely az autón kívüli tárgyaktól is megóvja. Mivel az Euro Ncap-nek még nincs mérési módszere az ilyen védelemre sajnos a Saab ezért nem kaphatott jutalompontot. Az ülés és az ajtókiképzés hatásosan védi a bennülőt.
Gyerekvédelem
A gyár hátranéző üléseket ajánl, amelyek jónak is bizonyultak frontütközésnél, de nem annyira az oldalsónál.
Gyalogos védelem
A motortér több helye nem üt veszélyesen, nem úgy a lökhárító és a motortér eleje.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...