Újautó
EuroNcap törésteszt: Renault Vel Satis
Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 88 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 6%
Frontális ütközés
A kétlépcsős frontlégzsák a legsúlyosabb esetekben is véd, sőt a kistermetű vezetőket különösen kíméletesen robbanva védi, mivel egy érzékelő felismeri méretüket. A karosszéria merev volt, a kormányoszlop alig torzult. A laboratórium hangsúlyozta az előfeszítők testmozgást korlátozó hatásának a szerepét. A vezető bal térdének sérülésveszélye pontelvonással járt. A lábtér alig torzult és a védőbetétes felület védte a vezető lábát.
Oldalütközés
Az oldallégzsák és a függönylégzsák tökéletesen működik.
Gyerekvédelem
Dícséretesen egyértelműek a figyelmeztető feliratok. A nagyobb gyerek Kiddy Easyfix-ülésének felemelkedését a szokásos kettős Isofix-pontokon túl egy az ülés tetejéből induló rögzítő őv is megakadályozta. A kisebbik gyerek ülése a padlóhoz tolt támasszal különösen stabil maradt. Mindkét gyerek feje az ütközéseknél jól védett, amit egyébként nehéz megvalósítani.
Gyalogosvédelem
Gyenge, csak a motorháztető némely részei megfelelőek.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...