Újautó
EuroNcap törésteszt: Renault Scénic
Általános védelem 34 pont
Övfigyelmeztető 1 pont
Frontális ütközés elleni védelem 15 pont (94 %)
Oldalütközés elleni védelem 18 pont (100 %)
Gyerekvédelem 28 (57 %)
Gyalogosvédelem 11 pont (31 %)
Frontális ütközés
Az első kompakt egyterű, amely öt csillagot ért el. A frontlégzsákok az ütközés súlyosságának megfelelő erővel robbannak, de érzékelők figyelik az elöl ülők alkatát, súlyát is, sőt mindkét övágban van előfeszítő is. A térdek és a combok előtt párnázat van.
Oldalütközés
Az Euro Ncap tesztismétlést engedett a Renaultnak, mert az első esetben az ajtózár hibájára figyeltek fel. A gyár módosított, amit bevezettek a sorozatgyártásba és újra összetörték az autót. Az eredmény 100 százalékos.
Gyerekvédelem
Mindkét gyerek a Renault ajánlotta Kiddy Easyfix Isofix rendszerű ülésben ült, a nagyobb menetirányban (a csomagtérbe húzott övvel harmadik ponton leszorítva), a kisebbik háttal, szintén három pontos megoldással rögzítve. A kisebb nyaka egy kicsit nagyobb terhelést kapott.
Gyalogos védelem
Van a motortetőn néhány megfelelően kiképzett felület, de az eredmény gyenge, ahhoz képest, hogy új konstrukcióról van szó.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...