Újautó
EuroNcap törésteszt: Land Rover Freelander
Általános védelem 20 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %
Oldalütközés elleni védelem 72 %
Gyalogosvédelem: 19%
Frontális ütközés
Az utastér deformálódott, a vezető ajtaja kinyílt, nem játszott szerepet az energiaelnyelésben, az A-oszlop jelentősen hátra került. A vezető melle és lába viszonylag nagy terhelést kapott.
Oldalütközés
A Freelander eredménye elmarad attól, amit egy ilyen magas autótól várni lehet. A vezetőnek a B-oszlopba, az ajtóba és az ülésbe történő ütközés miatt számolnia kell a sérülés kockázatával.
Gyerekvédelem
Nem állítható, hogy a gyerekek védettek, noha a nagyobbik menetirányba, a kisebbik háttal szerelt ülésben ült. A kisebbik a nagy értékhez közelítő mértékben szenvedett nyaki terhelést.
Gyalogosvédelem
A motortér eleje és a lökhárító felületei veszélyesek, a motortetőn vannak puhább részek is.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...