Újautó

2003. december 31. szerda, 12:56

EuroNcap törésteszt: Land Rover Freelander

Általános védelem 20 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %
Oldalütközés elleni védelem 72 %
Gyalogosvédelem: 19%

Frontális ütközés
Az utastér deformálódott, a vezető ajtaja kinyílt, nem játszott szerepet az energiaelnyelésben, az A-oszlop jelentősen hátra került. A vezető melle és lába viszonylag nagy terhelést kapott.

Oldalütközés
A Freelander eredménye elmarad attól, amit egy ilyen magas autótól várni lehet. A vezetőnek a B-oszlopba, az ajtóba és az ülésbe történő ütközés miatt számolnia kell a sérülés kockázatával.

Gyerekvédelem
Nem állítható, hogy a gyerekek védettek, noha a nagyobbik menetirányba, a kisebbik háttal szerelt ülésben ült. A kisebbik a nagy értékhez közelítő mértékben szenvedett nyaki terhelést.

Gyalogosvédelem
A motortér eleje és a lökhárító felületei veszélyesek, a motortetőn vannak puhább részek is.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás