Újautó

2003. december 31. szerda, 12:56

EuroNcap törésteszt: Land Rover Freelander

Általános védelem 20 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %
Oldalütközés elleni védelem 72 %
Gyalogosvédelem: 19%

Frontális ütközés
Az utastér deformálódott, a vezető ajtaja kinyílt, nem játszott szerepet az energiaelnyelésben, az A-oszlop jelentősen hátra került. A vezető melle és lába viszonylag nagy terhelést kapott.

Oldalütközés
A Freelander eredménye elmarad attól, amit egy ilyen magas autótól várni lehet. A vezetőnek a B-oszlopba, az ajtóba és az ülésbe történő ütközés miatt számolnia kell a sérülés kockázatával.

Gyerekvédelem
Nem állítható, hogy a gyerekek védettek, noha a nagyobbik menetirányba, a kisebbik háttal szerelt ülésben ült. A kisebbik a nagy értékhez közelítő mértékben szenvedett nyaki terhelést.

Gyalogosvédelem
A motortér eleje és a lökhárító felületei veszélyesek, a motortetőn vannak puhább részek is.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Oktatás a Magyar Autóklub vezetéstechnikai pályáján (x)

Hasznos és élményekkel teli programmal vár mindenkit a MAK...

Ecobest Challenge 2021, Electrified by Vinfast

Az Autobest idén is megrendezte Spanyolországban a nagy villanyautó-tesztjét.

Mutatjuk az Autobest 2022 döntőseit!

Döntött a zsűri, ez a hat modell maradt versenyben...

Háromféle hibrid hajtáslánc elérhető a Suzukinál

Egyre több vásárló érdeklődik a hibrid meghajtású modellek iránt,...

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás