Újautó
EuroNcap törésteszt: Toyota Corolla
Általános védelem 28 pont
Frontális ütközés elleni védelem 75 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 31 %
Frontális ütközés
Az utascella és az öv/légzsákrendszer jó védelmet nyújt, de a kormányoszlop mozgása kockázatos. Aggasztó volt, hogy a hátsó üléstámla részben kinyílt, ez veszélyes lehet.
Oldalütközés
Az oldallégzsák hiánya ellenére jó a bent ülők védettsége. A vezető feje az ütéscsillapító műanyaggal fedett B-oszlopnak ütközött. A csapás az ülés szélével érintkező utas hasát is elérte, bordáit szintén megnyomta az ülés. A könyöklő eltört és veszélyesen benyúlt az utastérbe. A könyöklő alatti ajtókárpit megütötte a vezető medencéjét.
Gyerekvédelem
A három éves gyerek menetirányú Isofix-ülésben ült; frontális ütközésnél figyelemre méltó a védelme, de oldalütközésnél már kevésbé jó. A kisebbik gyerek háttal ült, de ülése mindkét ütközésnél hiányosan védte.
Gyalogosvédelem
A felnőtt gyalogos feje és a motortértető találkozása viszonylag kíméletes, de az autó szélső részei és orr-része veszélyes. Ennek ellenére a Corolla a legjobbak között volt.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...