Újautó
EuroNcap törésteszt: Seat Ibiza
Általános védelem 26 pont
Frontális ütközés elleni védelem 75 %
Oldalütközés elleni védelem 78 %
Gyalogosvédelem: 39 %
Frontális ütközés
A karosszéria viszonylag csekély deformációt szenvedett frontális ütközésnél. Az utas mellkasi terhelése kisebb volt a vezetőénél, de mindkét érték magas. A vezető térdének védelme nem elégíti ki az EuroNcap követelményeit. A hátsó középső öv csak csípőöv, kevesebb védelmet nyújt, mint a hárompontos.
Oldalütközés
Kétféle autót teszteltek. Az oldallégzsák nélküliben a vezető mellkasi terhelése viszonylag nagy volt, az opciós, oldallégzsákos változatban sokkal kisebb a sérülésveszély. A vezető feje mindkét esetben a B-oszlopnak verődött, alhasa a kiálló könyöklővel találkozott.
Gyerekvédelem
Mindkét ülést kétpontos Isofix-helyekhez lehetett csatolni. A nagyobb gyerek feje nem volt veszélyben, de a kisebbik nyaka súlyos sérülést kaphatott frontális ütközésnél.
Gyalogosvédelem
A motorháztető a gyerek és a felnőtt gyalogossal szemben kíméletes volt, az orr-rész és a szélek kevésbé.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...