Újautó

2002. december 31. kedd, 13:18

EuroNcap törésteszt: Peugeot 607

Általános védelem 76 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 11%

Frontális ütközés
A vezetőoldali küszöb és B-oszlop torzulása miatt az ajtót nem lehetett kézzel kinyitni. A vezető feje és nyaka nem, de a mellkasa nagy terhelést kapott. Sípcsontja igen súlyosan megsérülhet.

Oldalütközés
A vezető nagy mellkasi terhelést kapott.

Gyerekvédelem
Az ajánlott ülések már hárompontos Isofix-rögzítést is lehetővé tesznek, de az autóban még nincs erre előkészített hely. Mindkét gyerek védelme hiányos, frontális ütközésnél mellkasi sérülés kockázata jósolható.

Gyalogosvédelem
A Peugeot azt állította, hogy célszerűen tervezték a karosszériát ilyen szempontból is, de a mérések ezt nem bizonyították.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás