Újautó

2002. december 31. kedd, 13:18

EuroNcap törésteszt: Peugeot 607

Általános védelem 76 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 11%

Frontális ütközés
A vezetőoldali küszöb és B-oszlop torzulása miatt az ajtót nem lehetett kézzel kinyitni. A vezető feje és nyaka nem, de a mellkasa nagy terhelést kapott. Sípcsontja igen súlyosan megsérülhet.

Oldalütközés
A vezető nagy mellkasi terhelést kapott.

Gyerekvédelem
Az ajánlott ülések már hárompontos Isofix-rögzítést is lehetővé tesznek, de az autóban még nincs erre előkészített hely. Mindkét gyerek védelme hiányos, frontális ütközésnél mellkasi sérülés kockázata jósolható.

Gyalogosvédelem
A Peugeot azt állította, hogy célszerűen tervezték a karosszériát ilyen szempontból is, de a mérések ezt nem bizonyították.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás