Újautó

2002. december 30. hétfő, 22:52

EuroNcap törésteszt: Saab 9-3

Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 81 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 19%

Frontális ütközés
Az erős karosszéria megfelelő védelmet ad a bent ülőknek. A műszerfal alatti rész megfelelően burkolt, hogy védje a térdet, de a kormányoszlop megütheti. A lábtér nem deformálódott.

Oldalütközés
Még az oszloptesztnél sem vesztett pontot a Saab, a függönylégzsák megvédte az ott ülőket.

Gyerekvédelem
Mindkét ülést a menetiránynak háttal szerelték be, és talppal, övvel rögzítették az elülső ülések sínéhez. A védelem jó volt, de a nagyobbik gyerek mellkasa terhelést kapott. A frontlégzsák kikapcsolásáért szervizbe kell vinni az autót.

Gyalogosvédelem
E tekintetben messze alulmúlta az autó a tesztsorozatban mutatott képességeit. A lökhárító és a motortértető széle nem kíméli a gyalogosokat, a motorháztető viszont tompította a csapást.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás