Újautó
EuroNcap törésteszt: Renault Mégane II.
Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 88 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 31 %
Frontális ütközés
Az utasteret különlegesen stabil karosszéria védi. A frontlégzsákok két lépcsőben robbannak az igen nagy erejű ütközések hatásának csökkentésére. Az ülés érzékeli a vezető súlyát, és ennek megfelelő hevességgel robbantja a légzsákot. A hárompontos öv csípő és mellkasi részének külön övelőfeszítője van. A vezető lábát a lábtér kiképzésével védik. Az autó a fej és a bal láb terhelése miatt csak két pontot vesztett az ütközésnél.
Oldalütközés
Az oldallégzsák és a függönylégzsák hatásosan védett az oszloptesztnél is.
Gyerekvédelem
Az utaslégzsák kikapcsolható. A nagyobbik gyereket a Renault menetirányú Britax Römer Duó-ba ültette, hárompontos Isofix-csatlakozással. Előrebillenését a mennyezethez rögzítéssel akadályozzák meg. A kisebbik gyereket háttal szerelt Kiddy Easyfix-ülésbe ültették, amelyet a padlóhoz is erősítettek. A fejvédelem mindkét ütközésfajtánál mindkét utasnál jó volt, de a hároméves gyerek nagy mellkasi terhelést kapott.
Gyalogosvédelem
Az autó 18 mérési helye közül csak néhány jelzett kíméletes csapást, az eredmény mégis jobb az átlagosnál, de elmarad egy új konstrukciótól elvárttól.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...