Újautó
EuroNcap törésteszt: BMW Mini
Általános védelem 74 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 78 %
Gyalogosvédelem: 22%
Frontális ütközés
A gyár módosította a légzsákrobbanás időzítését és az ajtót, ezért új vizsgálatot kért, és befizette az oszloptesztet is. A vezető melle ezúttal nem csapódott a kormányoszlopnak, a légzsák programozása már jobb, de a vezető feje még elérte a kormányt, ami nagyobb sebességű ütközésnél veszélyes lehet. A lábtér minimálisan torzult, de a műszerfal alatti felületektől a térd sérülését előidéző sérülést kaphat.
Oldalütközés
A légzsák ellenére a vezető mellkasára nagy terhelés jut, az opciós fejlégzsák viszont alkalmas arra, hogy fejét megvédje külső tárgynak való ütközéstől.
Gyerekvédelem
Nem figyelmezet felirat a menetiránynak háttal, az elülső ülésbe szerelt ülés halálos veszélyére. A BMW a teszt után elhelyezte az erre figyelmeztető új címkét az autókba.
Gyalogosvédelem
Gyenge, de a motorháztető széle viszonylag kevésbé veszélyes területek közé tartozik.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...