Újautó
EuroNcap törésteszt: Jaguar X-Type
Általános védelem 76 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 6%
Frontális ütközés
Az erős karosszéria és az ajtók nyithatósága ellenére az eredmény meglepetést okozott. A vezető légzsákja engedi, hogy a fej a kormánynak ütközzön. Mellkasa nem a kormány, hanem a műszerfal felé csavarodott. A lábtér nem torzult veszélyes mértékben, de a kuplungpedál mozgása sérülésveszélyes. A vezető térdét habosított műanyagbetét védi, ám az utasé sérülhet.
Oldalütközés
Az oldallégzsák ellenére a vezető mellkasa sérülhet. A függönylégzsák hasznos, az utast is védi.
Gyerekvédelem
Az utasülés felismeri, ha gyerekülést szerelnek rá, kikapcsolja a légzsákgyújtást. Az Isofix-ülés mindkét ütközésnél kellően véd, de az EuroNcap hatásosabb figyelmeztető jelzések elhelyezését ajánlja.
Gyalogosvédelem
Az autó 18 mérési helye közül csak egytől érkezett megfelelő érték.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...