Újautó

2001. december 30. vasárnap, 23:08

Törésteszt: Skoda Octavia

Általános védelem 74 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 83 %

Frontális ütközés
A karosszéria annak ellenére biztonságos, hogy a lábtér gyűrődött, szakadt. Överő határoló hiányában a vezető és az utas mellkasi terhelése nagy. A műszerfal alatti részek térd és combsérülést okozhatnak.

Oldalütközés
Az oldallégzsák nélküli autó oldalvédelme megfelelő, annak ellenére, hogy a vezető melle az ajtóoszlopnak ütközött és bordája az ülés széléhez nyomódott.

Gyerekvédelem
A Romer Prince Universal ülések beépítési útmutatója hiányzott, a gyári ígéret szerint ezen rövid időn belül változtatnak. A három éves gyerek feje túl messze előrendült frontális és oldalütközésnél is.

Gyalogos védelem
Azokon a helyeken ahova a felnőtt és gyerek feje nekiütközhet a védelem figyelemre méltó, de a lökhárítónál és a motorház elején rossz.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

BMW M5 CS

Az M5 CS a valaha gyártott leggyorsabb gyári BMW,...

Itt a Lada Largus

Kereslet minden bizonnyal lenne rá, de nem éri meg,...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás