Újautó

2001. december 30. vasárnap, 23:00

EuroNcap törésteszt: Peugeot 406

Általános védelem 53 %
Frontális ütközés elleni védelem 50 %
Oldalütközés elleni védelem 56 %

Frontális ütközés
Az Euro Ncap 1997-ben tesztelte először az autót, akkor két csillagot kapott. Azóta fejlesztettek a védelmi rendszeren és az autó konstrukcióján, valamit javult a helyzet. De a vezető fejét nem védi megfelelően a légzsák. A műszerfal alatt sérülést okozó területek vannak. A lábtér torzult, a vezető lábfeje megsérülhet.

Oldalütközés
A védelem gyenge, elsősorban a fej és mellkas sérülési esélye miatt.

Gyerekvédelem
Hiányos az utasoldali légzsák veszélyeire való figyelmeztetés. A menetiránynak megfelelően beszerelt ülések általában jól védenek, de a 3 éves gyerek feje oldalütközésnél sérülés veszélyének van kitéve.

Gyalogos védelem
A lábsérülés veszélye jelentős, de a motorháztető néhány része ad némi védelmet a fejnek.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás