Újautó

2001. július 30. hétfő, 18:03

EuroNcap törésteszt: Alfa Romeo 147

Általános védelem 62%
Frontális ütközés elleni védelem 18 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %

Frontális ütközés
Gyenge a védelem, a biztonsági zónák nem védenek megfelelően. A vezető feje a műszerfalnak ütközött. A kormány jelentős mértékben benyomult az utastérbe. A műszerfal alatti kemény felületek a vezető térdét és felső lábszárát veszélyeztetik.

Oldalütközés
Az összesített három csillagos eredmény jelentős mértékben a tökéletes oldalvédelemnek köszönhető. Az oldallégzsák jól védte a vezető testét a függönylégzsák pedig a fejeket.

Gyerekvédelem
A kisebb gyereknek menetiránynak háttal, a nagyobbnak menetirányban szerelték az ülést. A háromajtós autóba nehézkes beszerelni az üléseket, különösen azt, amelyik felső rögzítő öve a ledönthető és előrecsúszó első ülés támlájához csatlakozik. A védelem figyelemreméltóan jó.

Gyalogos védelem
Akárcsak a többi autónál a védelem elég rossz, kivéve a motortétetőt, ahol a valószínű ütközési pontoknál elviselhető volt a terhelés.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás