Újautó

2000. december 30. szombat, 16:14

EuroNcap törésteszt: Daewoo Matiz SE+ – 1999, 2000

(vezetői és utaslégzsák, övelőfeszítő)
Általános védelem 56 %/19 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %/6 pont
Oldalütközés elleni védelem 72 %/13 pont

Frontális ütközés
A korábbi Matiz-törésteszt óta több változás van az autóban, de az övelőfeszítő ellenére a vezető mellkasával még mindig a kormánynak ütközött. A műszerfal alatti kemény felületek a térdet, a fékpedál mozgása a lábat veszélyezteti. A hátsó öv csatthibáját is felfedezte a teszt, ezt a Daewoo, ígéretét teljesítve, 2000 júniusa óta átalakítva szereli.

Oldalütközés
Oldallégzsák hiányában is jó védelem, a fej és mellkasi eredmények jók, de a könyöklő és az alatta levő rész az ajtóba nyomta az altestet és a medencét.

Gyermekvédelem
A 3 éves gyermek védelme nagyon gyenge, a kisebbé gyenge.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás