Újautó

2000. december 30. szombat, 16:14

EuroNcap törésteszt: Daewoo Matiz SE+ – 1999, 2000

(vezetői és utaslégzsák, övelőfeszítő)
Általános védelem 56 %/19 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %/6 pont
Oldalütközés elleni védelem 72 %/13 pont

Frontális ütközés
A korábbi Matiz-törésteszt óta több változás van az autóban, de az övelőfeszítő ellenére a vezető mellkasával még mindig a kormánynak ütközött. A műszerfal alatti kemény felületek a térdet, a fékpedál mozgása a lábat veszélyezteti. A hátsó öv csatthibáját is felfedezte a teszt, ezt a Daewoo, ígéretét teljesítve, 2000 júniusa óta átalakítva szereli.

Oldalütközés
Oldallégzsák hiányában is jó védelem, a fej és mellkasi eredmények jók, de a könyöklő és az alatta levő rész az ajtóba nyomta az altestet és a medencét.

Gyermekvédelem
A 3 éves gyermek védelme nagyon gyenge, a kisebbé gyenge.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás