Újautó

1999. december 30. csütörtök, 18:25

EuroNcap törésteszt: Ford Escort – 1999

Az autó megfelel a legfrissebb, tavaly októberi normáknak is

Frontális ütközés
Az utasfülke erősen deformálódott, különösen a vezető oldalán, s nem zárható ki, hogy a vezető rokkantsággal járó sérülést szenvedett volna. A kormányoszlop is sérülést okozott, mert nem tartalmaz elég energiaelnyelő anyagot vagy eltérítő lemezeket. Az öv a vezetőnek mellkasi sérülést okozott, lába a 268 mm-t hátramozgó fékpedáltól sérült.

Oldalütközés
Az előző Escortban a vezető akár életveszélyesen is megsérült volna, de a módosított és azóta gyártott modell jól véd. Az autó megfelel a legfrissebb, tavaly októberi normáknak is, noha a vezető mellkasát még mindig sérülésveszély fenyegeti.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Oktatás a Magyar Autóklub vezetéstechnikai pályáján (x)

Hasznos és élményekkel teli programmal vár mindenkit a MAK...

Ecobest Challenge 2021, Electrified by Vinfast

Az Autobest idén is megrendezte Spanyolországban a nagy villanyautó-tesztjét.

Mutatjuk az Autobest 2022 döntőseit!

Döntött a zsűri, ez a hat modell maradt versenyben...

Háromféle hibrid hajtáslánc elérhető a Suzukinál

Egyre több vásárló érdeklődik a hibrid meghajtású modellek iránt,...

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás