Újautó

1999. december 1. szerda, 19:01

EuroNcap törésteszt: Opel Astra – 1999

Az utastér nem szenvedett alakváltozást, a légzsákok kifogástalanul működtek.

Frontális ütközés
Az utastér nem szenvedett alakváltozást, a légzsákok kifogástalanul működtek. A vezető lábai kimagaslóan jól védettek. A lábtér erősen torzult, de a pedálok kiakadó szerkezete megelőzte benyomulásukat a lábtérbe.

Oldalütközés
A vezető feje és mellkasa jól védett, de csípője és hasa sérülhet. Az ütközésoldali hátsó ajtó kinyílt. A gyár mindkét veszélyforrást kiküszöböli.

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Michelisz Norbi idén két sorozatban is versenyez

A WTCR világkupa 2019. évi bajnoka 2022-ben az elektromos...

Hangos Az Autó! – 3. rész

A 3. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Luxus a luxusban – Pappas Showroom a Matild Palace-ban

Magyarországon először nyílik Mercedes-Benz luxury showroom, a Pappas Auto...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás