Újautó
EuroNcap törésteszt: Mercedes A 140 – 1999
A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott.
Frontális ütközés
A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott. Az utaslégzsák pontosan nyílt ki. A vezető térde nem érintkezett az autó egyetlen pontjával sem, de nyúlánkabb vagy más helyzetben ülő vezető esetleg sérülhet.
Oldalütközés
A vezetőt nem fenyegeti veszély, de mindkét ajtó kinyílt, és ez nem felel meg az azóta érvényes szabályoknak. Az A osztály egy részénél 8 km/órás sebesség felett az ajtók maguktól záródnak (a tesztautó nem ilyen modell volt). A gyár szerint ez megelőzheti, hogy balesetkor kinyíljanak, az egyéb típusokat pedig át fogják alakítani.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...