Újautó

1999. október 30. szombat, 18:50

EuroNcap törésteszt: Mercedes A 140 – 1999

A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott.

Frontális ütközés
A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott. Az utaslégzsák pontosan nyílt ki. A vezető térde nem érintkezett az autó egyetlen pontjával sem, de nyúlánkabb vagy más helyzetben ülő vezető esetleg sérülhet.

Oldalütközés
A vezetőt nem fenyegeti veszély, de mindkét ajtó kinyílt, és ez nem felel meg az azóta érvényes szabályoknak. Az A osztály egy részénél 8 km/órás sebesség felett az ajtók maguktól záródnak (a tesztautó nem ilyen modell volt). A gyár szerint ez megelőzheti, hogy balesetkor kinyíljanak, az egyéb típusokat pedig át fogják alakítani.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás