Újautó

1997. november 12. szerda, 18:53

EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Lancer GLX – 1997

(vezetői légzsák, övfeszítő)

Kormánykerék elmozdulása: 9 mm le, 98 mm vízszintesen. Fékpedál elmozdulása: 11 mm felfelé, 202 mm utastér felé. Első szélvédőoszlop elmozdulása: 165 mm utastér felé. Frontális ütközésnél a 3 éves gyereknek megfelelő bábu gyengén védett. Oldalütközésnél a 18 hónapos gyereknek megfelelő bábu gyengén védett.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Vinfast és az Autobest együttműködése

A 2017-ben alapított, 2018-ban pedig az Autobest által is...

Új IVECO T-WAY, az off-road haszonjármű

Az Iveco kiegészíti Iveco Way nehézgépjármű sorozatát új off-road...

Itthon az új Lexus NX: itt a plug-in hibrid hajtás!

A márka legfontosabb modelljéből - 2014 óta - több...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás