Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat legnagyobb európai szabadidőjárművükről.

Hyundai Santa Fe – 3D-s hűtőmaszkot és egyedi fényszórókat kapott a Kia Sorento ikertestvére

A vadonatúj Santa Fe a Hyundai legújabb padlóján gurul, de a méretekről egyelőre nem tudni biztosat, csak azt, hogy 20 colos alufelniket is kínálnak majd. A formaterv agresszívabb, mint korábban volt, a LED-es menetfény T-alakzata hasonló, mint a Volvóé, de itt függőleges. Az utastérben a vezető előtt 12,3 colos kijelzőn láthatók a virtuális műszerek, középen 10,25 colos az AVN telematikai rendszer érintőképernyője.

Igényesek az anyagok, hagyományos váltókar nincs

Minden kezelőszervet a vezető jobb kezéhez csoportosítottak, a középkonzol hídján közös blokkban, egymás alatt található a médiaközpont, a légkondi és a menetvezérlő gombsora, utóbbitól balra pedig az automata váltóé – a kart mellőzték, a P, R, N, D funkciók szintén gombokat kaptak. A motorokról ugyancsak nincs konkrét információ, az biztos, hogy jönnek a legkorszerűbb Smartstream erőforrások, és lesz hibrid, valamint kívülről tölthető plug-in hibrid (PHEV) változat is.