Trükkösebb

A Mazda CX-9 főleg Észak-Amerikának készül, hozzánk valószínűleg nem jön.

Mazda CX-9

A vadonatúj, az eddiginél rövidebb (5065 milliméter), de hosszabb tengelytávú (+ 55 milliméter) Mazda CX-9-es utastere továbbra is hétüléses. A csökkentett belső súrlódású, 2,5 literes, négyhengeres Skyactiv-G 2.5T turbós benzinmotor 250 lóerős, legnagyobb nyomatéka 420 Nm, de 87-es oktánszámú benzinnel is 227 lóerő a teljesítménye. A turbó trükkös: kisebb fordulaton kisebb átmérőjű csöveken vezetik bele a kipufogógázt, így nem lassul le, egyenletesebb a töltőnyomás és kisebb a turbólyuk. A 27 szenzorral figyelő i-Activ összkerék-meghajtás lamellás kiplunggal, automatikusan küldi a nyomatékot a hátsó kerekekre, ha kell.

Mazda CX-9

A Mazda i-Activsense néven kínálja a manapság ismert vezetősegédeket – például a 30 és 145 kilométer/óra között aktív távtartós tempomatot – és ezek benne is vannak a CX-9-ben. A felnik alapból 18, felárért 20 hüvelykesek. A forgalmazás az év első felében indul.

Mazda CX-9