Hírek

2018. november 29. csütörtök, 05:35

Nagyobb hatótávval érkezik a BMW 330e

A BMW 3 friss plug-in hibrid hajtáslánccal gazdagodik: a tisztán elektromos hatótávolság 50 százalékkal nő.

Az új BMW 330e limuzinban a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb generációja dolgozik, egy kifejezetten sportosra hangolt, négyhengeres benzinmotor és egy hatékonyságra optimalizált, minden korábbinál erőteljesebb elektromos motor együttműködésével. A sorozatgyártásban kínált BMW modellbe most először beépített, alapfelszereltségként járó XtraBoost teljesítménynövelő funkció 30 kW / 41 lóerő többlettel toldja meg a plug-in hibrid hajtáslánc 185 kW / 252 lóerő maximális rendszerteljesítményét. Az azonnali gázreakción túl a technológia az elődmodellhez képest 50 százalékkal megnöveli az új BMW 330e limuzin tisztán elektromos meghajtással megtett, zéró emissziójú hatótávolságát is, amely így a nagyfeszültségű akkumulátor egyetlen feltöltésével 60 kilométerre nő (gyártó által megadott adat).

330e_2

Az új BMW 330e limuzinban az elektromos motor és a belsőégésű erőforrás intelligens együttműködése új szintre lép. Az elektromos meghajtás mostantól ugyanis nem csupán a hajtáslánc hatékonyságát fokozza, de a vezetés élményének intenzitásához is nagymértékben hozzájárul. A plug-in hibrid hajtáslánc alapja egy 2.0 liter hengerűrtartalmú, négyhengeres benzinmotor, amelynek BMW TwinPower Turbo technológiája 135 kW / 184 lóerő maximális teljesítményre képes, illetve egy elektromos motor, amelynek állandó teljesítménye 50 kW / 68 lóerő, maximális teljesítménye pedig 83 kW / 113 lóerő. A két erőforrás együtt 185 kW / 252 lóerő maximális rendszerteljesítményt és 420 Nm csúcs forgatónyomatékot állít elő, amelyekkel az új BMW 330e limuzin 6,0 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. A modell végsebessége 230 kilométer/óra.

330e_1

A nagyfeszültségű akkumulátort a tervezők az új BMW 330e limuzin hátsó üléssora alá építették be, az üzemanyagtartály pedig a hátsó tengely fölé került. A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW 3-as limuzin csomagterének térfogata így csak mérsékelten csökkent a hagyományos, belsőégésű erőforrással hajtott modellekéhez képest. A modell csomagterének 375 literes térfogata a 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámlák ledöntésével tovább növelhető.

330e_14jpg

Az új BMW 330e limuzin 2019 nyarán érkezik meg az utakra néhány különleges extrával: a BMW 330e használója nem csupán folyamatosan figyelemmel követheti a kiszemelt nyilvános járműtöltő állomás elérhetőségét, de foglaltság esetén azt is lekérdezheti, hogy a töltőoszlop felszabadulásáig előreláthatólag mennyi időre van még szükség. Sőt mi több, a kiválasztott járműtöltő állomások a jövőben korlátozott időre lefoglalhatók is lesznek, hogy a bajor prémiumgyártó ügyfelét érkezésekor biztosan szabad töltőoszlop fogadja.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Később hagy fel a dízellel a Fiat

Az eredetileg tervezettnél tovább folytatja a dízel autók gyártását...

Tuningteszt: Abarth 595 Competizione

Meghajtottuk a skorpiós márka legvadabb, 180 LE-s 500-asát.

Az Achates Power kétüteműje

A kaliforniai kutató-fejlesztő cég kétütemű, kompresszió-gyújtású benzinese már több,...

90 éves a DAF

A DAF rövid ideig különleges hajtásláncú személyautókat is gyártott.

Pikoló: Nissan Micra 0.9 IG-T N-Connecta

A Renault turbós benzinesével, és színes belsővel kelleti magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás