Bemutatók

2018. november 8. csütörtök, 08:56

Bemutató: Honda CR-V - Helyár

Jellegében változatlan a CR-V legújabb, már dízelmotor nélküli generációja.

A forma felismerhető maradt, de az alapok újak: a tengelytávba (2662 mm) 32 mm-t toldottak, a karosszéria hossza (4600 mm) jelképes 5, magassága (1679 mm) 6 mm-rel csökkent, miközben az utastér helykínálata javult. A hegesztési pontok 40 helyett 20 milliméterenként követik egymást, így a csavarodási merevség 35, a torziós 25 százalékkal javult. A nagyszilárdságú acélokból felépített A-oszlopok 10 mm-rel keskenyebbek mint voltak, ez javítja a kilátást, de hozzájárul a 6 centivel rövidebb gépháztető is. A hasmagasság a fronthatású kiviteleknél 19, az összkerekeseknél 20 centi – bő néggyel több, mint az elődé volt -, ami nemcsak terepen válik a CR-V előnyére. Újdonság az aktív hűtőmaszk: a krómozott elem alatt a beömlők alapesetben zártak, s különféle paraméterek alapján (légkondi, olaj, hűtőfolyadék hőmérséklete) villanymotorok nyitják-zárják a csappantyúkat, csökkentve a légellenállást, és a fogyasztást. A már (mű)fával is dekorálható műszerpulton csak a légkondi kezelhető hagyományos gombokkal, minden egyéb a középső érintőképernyőről dirigálható; a vezető előtt 7,0 colos a vetített műszeregység, ide akár a navigáció térképe is kitehető. A hátsó üléssor 60:40 arányban osztott, a csomagtartó 561-1756 l közötti. Mostantól hét üléssel is elérhető a CR-V, ennél alapból az ötszemélyesénél kisebb, 472 l-es a poggyásztér, és teljes létszámmal 150 l-re csökken.

A csökkentett belső súrlódású, csupa könnyűfém, 1,5 l-es turbós benzinmotor mindent tud: közvetlen befecskendezéses, mindkét oldalán változó vezérlésű és startstopos is. Más erőforrás egyelőre nincs (a 2,0 l-es hibrid később jön), de ez a motor kétféle (173 és 193 LE) teljesítménnyel választható. Utóbbihoz alap a fokozatmentes, lejtőn, gázelvételre motorfékezni is tudó CVT automata, és a lamellás kuplungos összkerékhajtás. A gyengébb változathoz csak hatos kéziváltó párosítható, de pluszpénzért ez is lehet összkerekes. A felfüggesztés elöl McPherson, hátul multilink, a lehető legjobb menetkomfort érdekében hidraulikus bakokra szerelt segédkereteken. A nemkívánatos zajokat (pl. a motorét) már az alapfelszerelés részeként aktív, ellentétes frekvenciájú hangokat kibocsájtó hangrendszerrel száműzik.

A négylépcsős felszereltség belépője a Comfort (csak 173 LE-s, fronthajtású), alapáron 18 colos alufelnikkel, LED-es fényszórókkal, elektromos kézifékkel, automata légkondival, fűthető első ülésekkel, vezetősegédekkel (automata vészfék, adaptív tempomat, sávtartó, sávelhagyásra figyelmeztető, táblafelismerő). Az Elegance többlete az infotainment (7,0 colos képernyővel), a kétzónás légkondi, az esőszenzor és a tolatókamera, a Lifestyle pedig mindezt adaptív fényszórókkal, komfortbejutással, bőrkárpittal és keresztirányú hátsó forgalomfigyelővel fejeli meg. A csúcs Executive erre 19 colos alufelniket, fűthető kormányt és hátsó üléseket, panoráma üvegtetőt, head-up display-t és elektromosan állítható vezetőülést tesz még rá.

Az új Honda CR-V már nálunk is megrendelhető, a legolcsóbb fronthajtású (1.5 Comfort, 173 LE) listaáron 7 799 000, az összkerékhajtású (1.5 Elegance, 173 LE) 9 449 000 forinttól vihető el.

KZ

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás