Újautó

2018. március 2. péntek, 06:37

Pikoló: Hyundai i30 Kombi 1.4 T-GDI Premium - Hangár

Kompakt koreai kombi nagy csomagtérrel, turbós benzinmotorral.

A 2650 mm-es tengelytáv az ötajtósé (teszt: Az Autó 2017/8.), de nagyobb hátsó túlnyúlásával a kombi közel 25 centivel hosszabb (4585 mm). Az utastér és a B-oszlopokig a teljes karosszéria is a ferdehátúé: a beszállásnál ugyanúgy kissé mélyre kell ülni, az ülések kényelmesek, de a kilátás minden irányban korlátozott. Van elég kacattartó, és jutott hátra is, ahol rövidtávon három átlagalkatú felnőtt jól elfér (nem magas a padlómerevítő). A 630 mm magas rakodóperemű, a kerékdobok között 1060 mm széles, 1050 mm mély csomagtér hatalmas, de az alapból 602 l-es befogadóképességbe beleszámítanak a padló alatti rekeszek is. Sok a rögzítő pont, a támlák egyszerűen ledönthetők, a kalaptartó könnyen kivehető.

Az 1,4-es turbós, közvetlen befecskendezéses T-GDI benzineshez (140 LE) hatfokozatú, pontos kéziváltó az alap; ezzel az autó fürgébb (0-100 km/h: 9,2 s), mint a feláras, duplakuplungos robottal. 1800/perc alatt nagy a turbólyuk, ráadásul a tesztautó hirtelen gázadásra sokszor kellemetlenül meg-megtorpant. A vegyes tesztfogyasztás 6,6 l/100 km-re jött ki. Az elöl McPherson, hátul multink felfüggesztéssel remek a rugózás és a csillapítás, a 2,6 fordulatos kormány célpontos, az ívmenet stabil, határhelyzetekben alulkormányzott az i30. A menetzajok városban és autópályán is távoliak. A Premium a leggazdagabb felszereltség LED-es fényszórókkal, komfortbejutással, kétzónás automata légkondival, eső- és fényszenzorral, tempomattal, prémium audiorendszerrel és 17 colos alufelnikkel.

-kázé-

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Később hagy fel a dízellel a Fiat

Az eredetileg tervezettnél tovább folytatja a dízel autók gyártását...

Tuningteszt: Abarth 595 Competizione

Meghajtottuk a skorpiós márka legvadabb, 180 LE-s 500-asát.

Az Achates Power kétüteműje

A kaliforniai kutató-fejlesztő cég kétütemű, kompresszió-gyújtású benzinese már több,...

90 éves a DAF

A DAF rövid ideig különleges hajtásláncú személyautókat is gyártott.

Pikoló: Nissan Micra 0.9 IG-T N-Connecta

A Renault turbós benzinesével, és színes belsővel kelleti magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás