Újautó

2018. március 2. péntek, 06:37

Pikoló: Hyundai i30 Kombi 1.4 T-GDI Premium - Hangár

Kompakt koreai kombi nagy csomagtérrel, turbós benzinmotorral.

A 2650 mm-es tengelytáv az ötajtósé (teszt: Az Autó 2017/8.), de nagyobb hátsó túlnyúlásával a kombi közel 25 centivel hosszabb (4585 mm). Az utastér és a B-oszlopokig a teljes karosszéria is a ferdehátúé: a beszállásnál ugyanúgy kissé mélyre kell ülni, az ülések kényelmesek, de a kilátás minden irányban korlátozott. Van elég kacattartó, és jutott hátra is, ahol rövidtávon három átlagalkatú felnőtt jól elfér (nem magas a padlómerevítő). A 630 mm magas rakodóperemű, a kerékdobok között 1060 mm széles, 1050 mm mély csomagtér hatalmas, de az alapból 602 l-es befogadóképességbe beleszámítanak a padló alatti rekeszek is. Sok a rögzítő pont, a támlák egyszerűen ledönthetők, a kalaptartó könnyen kivehető.

Az 1,4-es turbós, közvetlen befecskendezéses T-GDI benzineshez (140 LE) hatfokozatú, pontos kéziváltó az alap; ezzel az autó fürgébb (0-100 km/h: 9,2 s), mint a feláras, duplakuplungos robottal. 1800/perc alatt nagy a turbólyuk, ráadásul a tesztautó hirtelen gázadásra sokszor kellemetlenül meg-megtorpant. A vegyes tesztfogyasztás 6,6 l/100 km-re jött ki. Az elöl McPherson, hátul multink felfüggesztéssel remek a rugózás és a csillapítás, a 2,6 fordulatos kormány célpontos, az ívmenet stabil, határhelyzetekben alulkormányzott az i30. A menetzajok városban és autópályán is távoliak. A Premium a leggazdagabb felszereltség LED-es fényszórókkal, komfortbejutással, kétzónás automata légkondival, eső- és fényszenzorral, tempomattal, prémium audiorendszerrel és 17 colos alufelnikkel.

-kázé-

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás