Hírek

2017. szeptember 26. kedd, 08:21

Olasz szakember került az Opel Southeast Europe élére

Az Opel Southeast Europe-hoz (OSE) tartozó márkakereskedések az év első nyolc hónapjában közel 35 ezer autót adtak el, regionális szinten ez 6,5 százalékos piaci részesedést eredményez a cégnek, amelynek új vezetője, Enrico De Lorenzi sok lehetőséget lát az Opel számára a 14 közép- és észak-európai országot tömörítő régióban.

Az olasz szakember, aki Wolf Károlyt váltotta a vezérigazgatói poszton, Budapesten mutatkozott be magyar újságíróknak. Az 55 éves közgazdász 25 éve dolgozik az autóiparban, 2005-ben csatlakozott az Opelhez. 2007 és 2010 között az Opel görögországi szervezetét vezette, 2010-től mostanáig az Opel Spanyolország vezérigazgatója volt. Az Opel Southeast Europe regionális kereskedelmi szervezet 1997-ben jött létre Budaörsön. A magyarországi Opel központ bázisára épülve innen irányítja a Baltikumtól Csehországon és Szlovákián át 14 közép- és észak-európai országban egyebek között a marketing- és a kereskedelmi tevékenységet, ide tartozik továbbá a pénzügy, a logisztika, az alkatrészellátás és a raktározás megszervezése is. Az OSE új vezérigazgatója méltatta, hogy Magyarországon az Opel az autópiac és ezzel a magyar gazdaság meghatározó szereplője.

A szentgotthárdi motorgyár az Opel egyik legkorszerűbb és legköltséghatékonyabb üzeme, amelynek bizonyára szerep jut abban a nyereségességet célzó üzleti tervben, amelyet az Opel új tulajdonosa, a PSA konszern vezérigazgatója harangozott be a nyáron. Carlos Tavares még az idén a szentgotthárdi gyárba látogat – hangzott el a sajtóbeszélgetésen.

Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója arról számolt be, hogy a márka idén jelentősen bővülő modellpalettája igazolja a várakozásokat Európában és Magyarországon egyaránt. Példaként említette, hogy a Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Grandland X-szel teljessé válik a márka SUV-kínálata. A piac legdinamikusabban bővülő szegmense Európában a hobbiterepjáróké, a magyar piacon például jelenleg az eladott új autók 30 százaléka SUV.

Az ügyvezető igazgató elmondása szerint az idei évtől már a magánvásárlók pörgetik a magyarországi újautó-piacot, arányuk az eladásokban mostanra a 40 százalék közelébe emelkedett a korábbi 30-ról a céges vásárlásokkal szemben.

Az Opel továbbra is 11 ezer új autó eladást tervezi Magyarországon az idén, az első nyolc hónapban 7310 járművet adtak el a márkakerekedők – tájékoztatott Koncz Gábor.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Akkor és Most Jármű Expo

A Magyar Suzuki szervezésében idén is volt autós találkozó...

Bemutatkozott a Ford F-Max

Az Év Haszongépjárműve 2019 díj győztesét hazánkban és Szlovákiában...

Brabham BT62

Az autóversenyző-dinasztia szupersportkocsijának gyártását a legifjabb Brabham-fivér, David jelentette...

DS 3 Crossback

A PSA önálló prémium márkája, a DS teljesen megújul,...

Fiat 500X 1.0 T3 City Cross

Vadonatúj turbómotorokat is kapott a felfrissített nagy 500-as, elsőként...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás