Hírek

2017. szeptember 26. kedd, 08:21

Olasz szakember került az Opel Southeast Europe élére

Az Opel Southeast Europe-hoz (OSE) tartozó márkakereskedések az év első nyolc hónapjában közel 35 ezer autót adtak el, regionális szinten ez 6,5 százalékos piaci részesedést eredményez a cégnek, amelynek új vezetője, Enrico De Lorenzi sok lehetőséget lát az Opel számára a 14 közép- és észak-európai országot tömörítő régióban.

Az olasz szakember, aki Wolf Károlyt váltotta a vezérigazgatói poszton, Budapesten mutatkozott be magyar újságíróknak. Az 55 éves közgazdász 25 éve dolgozik az autóiparban, 2005-ben csatlakozott az Opelhez. 2007 és 2010 között az Opel görögországi szervezetét vezette, 2010-től mostanáig az Opel Spanyolország vezérigazgatója volt. Az Opel Southeast Europe regionális kereskedelmi szervezet 1997-ben jött létre Budaörsön. A magyarországi Opel központ bázisára épülve innen irányítja a Baltikumtól Csehországon és Szlovákián át 14 közép- és észak-európai országban egyebek között a marketing- és a kereskedelmi tevékenységet, ide tartozik továbbá a pénzügy, a logisztika, az alkatrészellátás és a raktározás megszervezése is. Az OSE új vezérigazgatója méltatta, hogy Magyarországon az Opel az autópiac és ezzel a magyar gazdaság meghatározó szereplője.

A szentgotthárdi motorgyár az Opel egyik legkorszerűbb és legköltséghatékonyabb üzeme, amelynek bizonyára szerep jut abban a nyereségességet célzó üzleti tervben, amelyet az Opel új tulajdonosa, a PSA konszern vezérigazgatója harangozott be a nyáron. Carlos Tavares még az idén a szentgotthárdi gyárba látogat – hangzott el a sajtóbeszélgetésen.

Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója arról számolt be, hogy a márka idén jelentősen bővülő modellpalettája igazolja a várakozásokat Európában és Magyarországon egyaránt. Példaként említette, hogy a Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Grandland X-szel teljessé válik a márka SUV-kínálata. A piac legdinamikusabban bővülő szegmense Európában a hobbiterepjáróké, a magyar piacon például jelenleg az eladott új autók 30 százaléka SUV.

Az ügyvezető igazgató elmondása szerint az idei évtől már a magánvásárlók pörgetik a magyarországi újautó-piacot, arányuk az eladásokban mostanra a 40 százalék közelébe emelkedett a korábbi 30-ról a céges vásárlásokkal szemben.

Az Opel továbbra is 11 ezer új autó eladást tervezi Magyarországon az idén, az első nyolc hónapban 7310 járművet adtak el a márkakerekedők – tájékoztatott Koncz Gábor.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás