Hírek

2017. szeptember 6. szerda, 07:08

Új szabadidő-autó a VW-tól

Történelme legnagyobb modelloffenzívájának keretében a Volkswagen a kínálatát egy alsó-középkategóriás crossover modellel bővíti: ez az új T-Roc.

A Volkswagen új modellje friss lendületet hoz a kompakt szabadidő-autók kategóriájába. A T-Roc személyre szabható, digitalizált, hálózatba kapcsolt, valamint a legmodernebb vezetői segédrendszerekkel és dinamikus motorokkal bír.

db2017au01279_large-978x652

A szabadidő-autók eladásai kapcsán főként az alsó-középkategóriában láthatunk ugrásszerű növekedést. A szakértők becslése szerint ez a szegmens a következő tíz évben közel duplájára nő majd. Éppen ezért a Volkswagen a kompakt SUV-k (sports utility vehicle, szabadidő-autó) kategóriájába a Tiguan alá egy újabb modellt vezet be.

Lendületes vonalak és sportos méretek kívül, kimagasló funkcionalitás belül – ez az új T-Roc. Az elsőkerék-hajtással vagy összkerékhajtással választható mindenes egy szabadidő-autó szuverenitását egy sportos alsó-középkategóriás autó agilitásával ötvözi. A T-Roc a Volkswagen márka első szabadidő-autója, amely kétszínű fényezéssel is rendelhető majd – kontrasztárnyalatú tetővel, A-oszlopokkal és külső tükörházakkal. A belső igazodik a külső formatervhez: robusztus szabadidő-autós érzést kelt, valamint modern felületkezelés jellemzi. Az active info display digitális műszeregység és a választott infotainment rendszer együttese új, digitális és interaktív műszerfalat eredményez. Egy okostelefon és a Volkswagen car net jóvoltából online szolgáltatások és alkalmazások széles körét használhatja a tulajdonos, s integrálhatja telefonját vagy médiagyűjteményét az autó rendszerébe. Ezenkívül a Volkswagen az új T-Roc modellben is kínálja a security & service szolgáltatáscsomagot, amely többek között a segélyhívás, az automatikus baleseti jelentés és a műszaki segélyhívás szolgáltatásokat tartalmazza.

Az új T-Roc modellt a Tiguan alá pozícionálja a gyártó, s akárcsak a Tiguan és az Atlas/Teramont, ez is a moduláris keresztmotoros platformra épül (Modularen Querbaukasten, MQB). Amennyiben mind az öt ülőhely foglalt, akkor a hátsó ülések háttámlájának felső pereméig pakolt csomagtartó befogadóképessége 445 liter. A hátsó üléstámla 60:40 arányban osztva dönthető le, így akár 1290 literre bővíthető a csomagtér kapacitása.

db2017au01271_large-978x652

Már a T-Roc nevű alapkivitel fedélzetén is megtalálhatók az olyan csúcstechnikájú rendszerek, mint a front assist környezetfigyelő rendszer, amely city vészfékező funkciót is és gyalogosfelismerést is kínál, a másodlagos ütközésvédelem, valamint a lane assist sávtartó rendszer. Az alapfelszereltségbe ezenkívül beletartozik még a légkondicionáló, a composition colour infotainment rendszer, a LED-technikájú hátsó lámpatestek, az alsó védőlemezre hasonlító karosszériaelem (fekete színben) és a lökhárítóba integrált LED-technikájú nappali menetvilágítás.

Alapfelszerelés a másodlagos ütközésvédelem, a sávtartó és a front assist környezetfigyelő rendszer, amely gyalogosfelismerést és városi vészfékező funkciót is kínál. Opcionálisan a szabadidő-autó tíz további vezetői segédrendszerrel specifikálható. Ezek között megtalálhatjuk az ACC adaptív sebességszabályzót, a tolatókamerát, a sávváltást segítő rendszert, a hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztetéssel együtt, a holttérfigyelő rendszert, a torlódásasszisztenst és a vészhelyzeti asszisztenst. A DCC lengéscsillapítás-szabályzás és a progresszív kormányzás mellett ezek között megtaláljuk a csomagtérajtó motoros működtetését és a keyless access kulcsnélküli ajtónyitás és indítás rendszerét is.

Akárcsak a nagyobb Tiguan, az új T-Roc is turbófeltöltéses motorokkal – három benzinmotorral (TSI) és három dízelmotorral (TDI) – kerül piacra. Ezeket részben elsőkerékhajtással és manuális váltóval kínálja a gyártó, részben pedig elsőkerékhajtás vagy 4Motion összkerékhajtás és hétfokozatú DSG kettős tengelykapcsolós automatizált váltó kombinációjával.

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Júlia felemelkedése?

Kétféle motorral, hátsó- vagy összkerékhajtással és kizárólag automata váltóval...

Agyalapok

Egy kis szlovén cég egész sorozatnyi hibridekbe és elektromos...

Padlóvázzal

A Meriva utódja a Peugeot-Citroën-Opel közösködés első modellje.

Érkezik az új BMW i3 és i3s

Megújult a BMW i3 és egyszerre két verzióban érkezik,...

Tesztnapló: Range Rover Evoque Convertible

Drága hóbort a kabrió szabadidő-terepes, akinek ilyen kell, itthon...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás