Hírek

2017. június 15. csütörtök, 05:39

Kényúr - Mercedes-Benz S-osztály

Finomodott a stuttgarti csúcsmodell: még szorosabban működnek együtt a vezetőasszisztensek, és megjelent az E-ben bevezetett érintőfelületes okoskormány is.

Az Energizing „wellnessközponttal” hatféle program alapján kombinálható (10 perces) kényeztetéssé a légkondicionálás, a belső  hangulatvilágítás, a masszázsos üléskomfort és a zene. A külső változások diszkrétek (fényszórók, lökhárítók, felnik), de vannak új motorok is. Az S 560 4Matic-ot 4,0 l-es V8-as (469 LE, 700 Nm) benzines viszi, két turbóját a hengersorok közé építették.

A korábbi V helyett soros hathengeres a közös csöves, 3,0 l-es dízel az S 350-dben (286 LE, 600 Nm). Ugyanez a gép az S 400 d-ben 340 LE-t (700 Nm) tud, a 4Matic állandó összkerékhajtás mindkettőnél alapáras. Az S 500 e plug-in hibrid akkuja mer13,3 kWh-s, a villanyos hatótáv 50 km-re nőtt.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Tesztnapló: Kia Niro PHEV 1.6 GDI EX

A konnektorból tölthető hibrid Niro rövidtávon villanyautóként is használható.

Bemutató: Honda Jazz 1.5 i-VTEC és Civic 1.6 i-DTEC

A Jazzt alaposan felfrissítették, a Civic-ben pedig új a...

Tesztnapló: Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC L

Az új hathengeres dízellel próbáltuk a nemrég frissült S-osztályt.

Megjelent a Retro Mobil májusi száma

Májusi számunkban írunk a Volga értéktartásáról, teszteljük a Renault...

Bemutató: Nissan Leaf

Erősebb villanymotorral ígér nagyobb hatótávot a vadonatúj Leaf.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás