Hírek

2017. június 14. szerda, 05:33

Ütközet - Citroën C5 Aircross

Az új Citroën SUV elkülönül a rokon Peugeot 3008-tól és az Opel Grandland X-től is, tengelytávja (2730 mm) és vele a karosszériája
(4500x1840x1640 mm) is nagyobb.

Elöl McPherson-, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztése trükkös: a hagyományos rugókat és lengéscsillapítókat kerekenként hidraulikus ütközőkkel egészítették ki, amikor a karosszéria nagyot zökken, a hidrós egységek párnaként fogják fel az ütéseket. A forma a C3 és a C4 Cactus vonalán halad, de a C5-re nem kérhetők az ajtókat védő légbuborékos Airbump betétek.

A műszerpark 12,3 colos vetített kijelző (pont, mint a 3008-ban), az infotainment érintőképernyője 8,0 colos, a csomagtér alapból 482 l-es. A típus Kínában debütált, 1,6-os, közvetlen befecskendezéses, turbós THP benzinmotorokkal (165 és 200 LE), de lesz belőle 300 LE rendszerteljesítményű, konnektorból is tölthető, benzin-elektromos összkerékhajtású hibrid is.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Tesztnapló: Kia Niro PHEV 1.6 GDI EX

A konnektorból tölthető hibrid Niro rövidtávon villanyautóként is használható.

Bemutató: Honda Jazz 1.5 i-VTEC és Civic 1.6 i-DTEC

A Jazzt alaposan felfrissítették, a Civic-ben pedig új a...

Tesztnapló: Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC L

Az új hathengeres dízellel próbáltuk a nemrég frissült S-osztályt.

Megjelent a Retro Mobil májusi száma

Májusi számunkban írunk a Volga értéktartásáról, teszteljük a Renault...

Bemutató: Nissan Leaf

Erősebb villanymotorral ígér nagyobb hatótávot a vadonatúj Leaf.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás