Hírek

2017. június 13. kedd, 05:27

Vágyálom - Porsche 911 GT3

A GT3 az egyik legvágyottabb Porsche, mert átmenet az utcai sportautó és a pengeéles versenygép között: ez a kereskedelmi modell
az alapja a szuperkupa-sorozat pályaautójának (GT3 Cup), többek között azonos, 9000/percnél leszabályozó, titánötvözet hajtókarokkal
szerelt farmotorral.

A legfrissebb, hátsókerék-hajtású változat sem turbós, a korábbi 3,8-ról 4,0 l-esre növelt, hathengeres boxer kerek 500 LE-t (8250/perc) és 465 Nm-t (6000/perc) zúdít a váltóba. Alap a hétfokozatú, duplakuplungos PDK robot (0–100 km/h: 3,4 s, 318 km/h), a kézi váltósoknak be kell érniük fél másodperccel rosszabb gyorsulással, ellenben 320-ig nyomhatják a gázt.

Az 1430 kg saját tömegű GT3 rugói 25 mm-rel rövidebbek (és keményebbek is) a normál Carrera S-éinél, van elektronikus hátsó diffizár, az ívmenetet irányonként 1,5 fok elfordulásra képes, sebességfüggő aktív hátsókerék-kormányzás is segíti. A hátsó légterelő fix, a felnik 20 colosak, a PCCB karbon-kerámia kompozit fékek felárasak.

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Ismét ló!

Az idei már a 19. Nemzetközi Év Motorja díj,...

Tartósteszt: Seat Ateca 1.4 EcoTSI DSG Style Wave

Az Autobest 2017-es fődíjasát fél éves hosszú távú tesztre...

Megjelent a Retro Mobil júliusi száma!

A Retro Mobil júliusi számában a Trabant utolsó szériájáról,...

Kínában is gyárt a Tesla

A Tesla amerikai autógyártó Kínában kezd gyártani elektromos autókat....

A Jaguar Land Rover 5 ezer új munkahelyet hoz létre Nagy-Britanniában

A Jaguar Land Rover (JLR), a legnagyobb brit autógyártó...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás