Technika

2017. május 23. kedd, 05:26

Intelligens összkerék-meghajtás a BMW-től

Innovatív és személyre szabható összkerék-meghajtást kínál az új M5-höz a BMW. A BMW M xDrive a dinamikus menetstabilizáló rendszerrel öt különböző hajtáslánc-konfiguráció lehetőségét kínálja fel, az állandó összkerék-meghajtástól egészen az abszolút hátsókerék-meghajtásig.

Az új BMW M5 a BMW M divízió valaha készített legizgalmasabb és legintenzívebb sportlimuzinjaként érkezik meg az utakra. A nagy teljesítményű járműlegenda hatodik modellgenerációja még az idei évben bemutatkozik, hogy a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás forradalmi innovációjával a dinamikus vezetés minden korábbinál mélyebb élményét kínálja fel.

A BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint működik, így az első kerekek csak akkor csatlakoznak be a hajtásba, ha az erőforrásból érkező teljesítményt és forgatónyomatékot a hátsó tengely már nem tudja maradéktalanul átvinni az útra. A bajor gyártó ügyfele az új BMW M5 volánjánál öt különböző hajtáslánc-konfiguráció közül választhat, a dinamikus menetstabilizáló rendszer és a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás három-három opciójának egyesítésével. A be- és kikapcsolható menetstabilizáló rendszeren keresztül az M dinamikus mód is elérhető, a BMW M xDrive vezérlőegysége pedig az állandó összkerékhajtás (4WD), a sportos összkerékhajtás (4WD Sport) és a kizárólag hátsókerék-meghajtás (2WD) alternatíváit kínálja fel. Az öt különböző konfigurációnak köszönhetően az új BMW M5 hajtáslánca a vezető személyes preferenciái és az utazás sajátosságai szerint hangolható át, a legmagabiztosabb vezetők pedig igény szerint teljesen ki is kapcsolhatják az összkerékhajtást.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Betiltja a hagyományos autókat Szlovénia

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját,...

Megjelent a novemberi Retro Mobil

A novemberi Retro Mobilban beszámolunk az augsburgi Mazda-múzeumról, írunk...

Bemutató: Tesla Model 3

A legkisebb és legolcsóbb Tesla első körben Észak-Amerikát próbálja...

Érdekesség: ZAZ Forza

Ukrajnában, olasz formatervvel készül az új, kínai eredetű Zaporozsec.

Európában erősödik a kártérítés igény

Miután a VW 11 millió, az Egyenlítőt jócskán körül...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás