Hírek

2017. január 12. csütörtök, 06:26

Nyolcas - Ferrari GTC4 Lusso T

Ferrari GTC4 Lusso T – a kisebb és gyengébb motorral is nagyon megy, 0-ról 100 kilométer/órára 3,5 másodperc alatt ugrik, végsebessége 320 kilométer/óra.

Az FF-et váltó orrmotoros, négyüléses granturismo legújabb T-jelű változatában V12-es helyett a 488 GTB-ből ismerős (az Év motorja 2016-os fődíjat is begyűjtő), V8-as finoman áthangolt változata dolgozik. A 3,9 literes, pörgős karakterű, közvetlen befecskendezéses, biturbó benzines 670 helyett itt csak 610 lóerős (7500 fordulat/perc), nyomatéka 3000-5250 fordulat/perc között 760 Nm.

A váltó hétfokozatú, kormányról is pöcögtethető robot, a tapadást összkerék-meghajtás, a nagysebességű stabilitást összkerék-kormányzás segíti. Az első-hátsó tömegeloszlás (1740 kilogramm) 46:54 százalék. A turbós változatot kívülről nem könnyű azonnal felismerni (újak a 20 hüvelyes alufelnik), méretei nem változtak (4922 x 1980 x 1383 milliméter)

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Tesztnapló: Kia Niro PHEV 1.6 GDI EX

A konnektorból tölthető hibrid Niro rövidtávon villanyautóként is használható.

Bemutató: Honda Jazz 1.5 i-VTEC és Civic 1.6 i-DTEC

A Jazzt alaposan felfrissítették, a Civic-ben pedig új a...

Tesztnapló: Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC L

Az új hathengeres dízellel próbáltuk a nemrég frissült S-osztályt.

Megjelent a Retro Mobil májusi száma

Májusi számunkban írunk a Volga értéktartásáról, teszteljük a Renault...

Bemutató: Nissan Leaf

Erősebb villanymotorral ígér nagyobb hatótávot a vadonatúj Leaf.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás