Hírek

2015. augusztus 28. péntek, 10:00

Sportos almárkát alapít a Hyundai

Az intenzív tesztek és termékfejlesztések eredményeként létrejött N almárka a Hyundai Motor motorsportban elért sikereire, valamint technológiai kompetenciájára építve tervezi nagy teljesítményű, pályára hangolt gépjárművek négy kerékre állítását.

Az N márka két fő pillére épül: az egyik a Hyundai Motor folyamatos, egyre sikeresebb részvétele a rali világbajnokságban (WRC), a másik pedig a márka szellemi és anyagi elkötelezettsége, hogy lenyűgöző formatervű, forradalmian újszerű, nagy teljesítményű autókat fejlesszen és valósítson meg. Ennek bizonyítéka az új generációs i20 WRC versenyautó előfutára, amely az autószalonon demonstrálja a Hyundai Motor nagy teljesítményű ambícióit.

unnamed (2)

Az új generációs i20 modellen alapuló rali versenyautó az első prototípusa annak a leendő járműnek, amely a 2016-os rali világbajnokságon (WRC) dobogós helyezésért száll majd szorítóba. A fejlesztés és a kíméletlen tesztelés fázisában járó, új modell egyre közelebb kerül végleges rali-specifikációjához; a versenyautó a 2016-os rali világbajnokság nyitányán, a Monte Carlo ralin áll először rajthoz.

Hyundai N

Szintén Frankfurtban mutatkozik be az a radikális tanulmányautó, amely a márka leendő, nagy teljesítményű modelljeinek jellemzőit vetíti előre. A Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo tanulmányautó fenntartható technológiákat és versenyautókat idéző formanyelvet vonultat fel, és híven érzékelteti a Hyundai Motor N márkájában rejlő lehetőségeket.

unnamed (7)

Mindezeken túl a Hyundai RM15 tanulmány is színre lép Frankfurtban: a 2,0 literes, 300 lóerős középmotorral szerelt tanulmányautóra további fejlesztések várnak, hogy feltérképezzük, hogyan alkalmazhatók a nagyteljesítményű technológiák a Hyundai Motor típusain.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Bentley Flying Spur 2020

A kétajtós Bentley Continental GT alapjain itt az új...

Kis Stinger GTS

A legkomolyabb Stinger, a GTS Európába sajnos nem jön,...

Mercedes-Benz GLB

Akinek kicsi a GLA, öt vagy hét üléssel választhatja...

Dodge Super Charger

A retró tanulmányautót valójában az 1000 LE-s új Mopar...

Megújult az Audi A4

Bár tavaly frissült, az erős német konkurenciaharc miatt idén...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás