Videók

2014. október 15. szerda, 00:52

Citroen C4 Cactus AirFlow 2L

Alumínium szerkezetekkel, szénszálas karosszériaelemekkel, és üveg helyett polikarbonát tetővel 100 kilót fogyott (865 kg) a szupertakarékos, hidraulikus hibrid hajtáslánccal mozgatott C4 Cactus (4156 x 1729 x 1487 mm). A motor a sorozatgyártásból is ismerős 1,2-es, háromhengeres szívó, csökkentett belső ellenállású változata, (82 LE), a váltó hatsebességes egykuplungos robot, a hajtáslánc kisegítő hidromotorja és a hidraulikatartályokat motorfékben visszatöltő szivattyú is ebben dolgozik. A hűtőmaszk zsalui automatikusan nyitnak-zárnak, a keréktárcsák nyílásait nagy sebességnél a centrifugális erő csukja be, összességében 20%-kal javítva a légellenállást. A visszapillantókat kamerák váltották le, a felnik 19 colosak, alacsony gördülési ellenállású, 155/70 méretű Michelin gumikkal. Az Airflow egyelőre tanulmány, de bármikor sorozatgyártásba vihető.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

BMW 2-es Gran Coupe

A 8-as és a 4-es után a legkisebb 2-esből...

Házhoz megy Az Autó és a Retro Mobil!

Nem tudott elmenni a boltba, nem volt nyitva az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás