Videók

2014. április 30. szerda, 11:42

Renault 1.6 dCi 160 Twin Turbo – két turbós motorújdonság

Egyre szabadabb kézzel bánnak a motorkonstruktőrők a turbófeltöltőkkel. Ezúttal a Renault mérnökei illesztettek két különbözőt az 1.6-os dCi dízelhez, így született meg ennek az erőforrásnak a legerősebb változata

A Renault bemutatta 1,6-os közös csöves dízelének eddigi legerősebb, kétturbós kivitelét. A 130 LE-s, változó töltőgeometriás egyturbóshoz hasonlóan öntöttvas blokkos, DOHC-vezérlésű, és hengerenkénti négyszelepes, közös csöves újdonságban a két fix geometriájú turbó sorba kötve tölt, az alsó fordulatszám tartományokban csak a kisebb fent pedig csak a nagyobb. A középtartományban együtt dolgoznak, a befecskendezési csúcsnyomás 1800 bar, a motorolaj-szivattyú változó szállítású, a csúcsteljesítmény 160 LE (380 Nm). Az új motor már ma túlteljesíti az Euro6-os emissziós normát, a nitrogén oxidokat csapdakatalizátor semlegesíti.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

Ferrari SF90 Stradale

A Scuderia Ferrari alapításának 90. évfordulóját 1000 LE-s hibriddel...

Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4×4 aut.

A Skoda legnagyobb szabadidő-terepese a belépő dízelmotorral is jól...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás