Videók

2014. április 30. szerda, 11:42

Renault 1.6 dCi 160 Twin Turbo – két turbós motorújdonság

Egyre szabadabb kézzel bánnak a motorkonstruktőrők a turbófeltöltőkkel. Ezúttal a Renault mérnökei illesztettek két különbözőt az 1.6-os dCi dízelhez, így született meg ennek az erőforrásnak a legerősebb változata

A Renault bemutatta 1,6-os közös csöves dízelének eddigi legerősebb, kétturbós kivitelét. A 130 LE-s, változó töltőgeometriás egyturbóshoz hasonlóan öntöttvas blokkos, DOHC-vezérlésű, és hengerenkénti négyszelepes, közös csöves újdonságban a két fix geometriájú turbó sorba kötve tölt, az alsó fordulatszám tartományokban csak a kisebb fent pedig csak a nagyobb. A középtartományban együtt dolgoznak, a befecskendezési csúcsnyomás 1800 bar, a motorolaj-szivattyú változó szállítású, a csúcsteljesítmény 160 LE (380 Nm). Az új motor már ma túlteljesíti az Euro6-os emissziós normát, a nitrogén oxidokat csapdakatalizátor semlegesíti.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

BMW 2-es Gran Coupe

A 8-as és a 4-es után a legkisebb 2-esből...

Házhoz megy Az Autó és a Retro Mobil!

Nem tudott elmenni a boltba, nem volt nyitva az...

Cyan Racing Lynk & Co

A Cyan Racing Lynk & Co történelmet írt: kínai...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás